Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    ul. Rynek 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 000650614
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw: bazylii świeżej, brokułów, buraczków ćwikłowych, cebuli, cukinii, czosnku, dyni, kalafiorów, kalarepy, kapusty białej, kapusty czerwonej, kapusty pekińskiej, kapusty włoskiej, koperku, marchwi, mięty, natki pietruszki, ogórków, papryki, pietruszki, pomidorów, porów, rzodkiewki, sałaty zielonej, selera, szczypiorku, szpinaku, ziemniaków całorocznych, ziemniaków młodych oraz świeżych owoców: arbuza, awokado, bananów, borówki amerykańskiej, brzoskwini, cytryn, czarnej porzeczki, gruszek, jabłek, jagody leśnej, kiwi, malin, mandarynek, moreli, nektaryn, pomarańczy, śliwek, truskawek.Wielkość/Zakres:bazylia – 150 szt., brokuły – 100 szt., buraczki ćwikłowe – 3040 kg, cebula – 3580 kg, cukinia – 130 kg, czosnek – 4300 szt., dynia – 50 kg, kalafiory – 100 szt., kalarepa – 300 szt., kapusta biała – 3200 kg, kapusta czerwona – 20 kg, kapusta pekińska – 200 szt., kapusta włoska – 800 szt., koperek – 8500 szt., marchew – 8500 kg, mięta – 150 szt., natka pietruszki – 8500 szt., ogórki – 1610 kg, papryka – 1450 kg, korzeń pietruszki – 2550 kg, pomidory – 2890 kg, por – 1390 kg, rzodkiewka – 3040 szt., sałata zielona - 275 szt. seler korzeń– 3300 kg, szczypiorek – 4800 szt., szpinak – 15 kg, ziemniaki całoroczne – 19300 kg, ziemniaki młode – 600 kg oraz świeżych owoców: arbuz – 2740 kg, awokado -855 szt., banany – 20000 kg, borówka amerykańska – 155 kg, brzoskwinie – 100 kg, cytryny – 1290 kg, czarna porzeczka – 20 kg, gruszki – 150 kg, jabłka – 15000 kg, jagody leśne – 35 kg, kiwi – 1200 kg, maliny – 75 kg, mandarynki – 1000 kg, morele – 20 kg, nektarynki – 1500 kg, pomarańcza – 800 kg, śliwki – 50 kg, truskawki – 1650 kg.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach pracy żłobków na podstawie zamówień składanych pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.Przez dni robocze rozumieć należy dni od poniedziałku do piątku w godzinach pracy każdego ze żłobków wymienionych w §2 ust. 4 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku, gdy dzień następujący po złożeniu zamówienia będzie dniem wolnym od pracy należy przyjąć, że pierwszym/drugim/trzecim dniem następującym po dniu złożenia zamówienia będzie odpowiednio kolejny najbliższy dzień roboczy.Realizując dostawy we wskazanym powyżej terminie Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że zamówienia składane będą odrębnie przez każdy z żłobków wymienionych w §2 ust. 4 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych, tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach