Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2013-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa standardowych drukarek dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/08-2013/DOP-a) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowych drukarek dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie partiami (w formie zamówień jednostkowych). Zamówienia jednostkowe składane będą faxem lub mailem w zależności od potrzeb Zamawiającego. Realizacja zamówienia jednostkowego odbywać się będzie w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary posiadały gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do ogłoszenia (opis przedmiotu zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2 366,00 PLN, wnoszone zgodnie z art. 45 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na sukcesywną dostawę standardowych drukarek dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/08-2013/DOP-a). Wadium powinno być wniesione przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a potwierdzenie jego wniesienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci gwarancji, poręczeń należy dołączyć do wniosku w oryginale. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/06-2016/DOP-a)
Dodano: 2016-04-08 - Zakup i dostawa drukarki 3D dla URSUS S.A.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2016/DOP-a)
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/11-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa aparatury, sprzętu i urządzeń diagnostyczno-pomiarowych w ramach uzupełnienia wyposażenia laboratorium do badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu
Dodano: 2015-01-29 - BZP/PN/002/2015 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2015-01-13 - BZP/PN227/2014 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2014-12-11 - BZP/PN/222/2014 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2014-12-03 - BZP/PN/197/2014 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2014-10-14 - BZP/PN/54/2014 Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla PL
Dodano: 2014-04-03