Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry. 2. Dostarczany towar ma być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanymi w Załączniku nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, a także rozmiarom wymaganym przez Zamawiającego. Wszystkie artykuły winny być pozbawione przebarwień, dziur, zaciągnięć, ewentualnie innych uszkodzeń. 3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 4. Klasyfikacja wg kodu CPV: 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia (cały asortyment) ze wszystkimi elementami do prawidłowego/gotowego użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby na produkcie została zawarta informacja z uwzględnieniem sposobów czyszczenia, temperatur prania i składu tkanin. Zamawiający wymaga, aby podczas dostaw cząstkowych rozmiarówka podana na Towarze była wg załącznika nr 4 Tabela rozmiarów, która określa wymiary sylwetki a nie ubrania. Ubrania jakie zaoferuje Wykonawca muszą być dopasowane do Tabeli rozmiarów, dlatego w przypadku innej rozmiarówki niż wymagana opcjonalnie można na dany Towar dokonać dodatkowego znakowania na opakowaniu Towaru wg tabeli rozmiarów Politechniki Wrocławskiej. Wyjątek to produkty, których rozmiary są wg Producentów wskazane w kolumnie "Zakres rozmiarów". Zamawiający nie zgadza się aby Wykonawca uzależniał cenę od rozmiaru Towaru. 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego (Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy (OPZ). Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego asortymentu/produktu, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu – kolumna Oferowane przez Wykonawcę) np.: na konkretny wyrób, nazwanie, podanie producenta, marki, modelu, oraz wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dokładne i jednoznaczne opisanie oferowanego produktu wskazując opis parametrów, kolor/y produktu/ów - zgodnie i odpowiednio z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz podać ceny zgodnie z Formularzem. 8. Zamawiający wymaga, aby Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy został złożony wraz z ofertą w formie papierowej, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz na nośniku elektronicznym w formacie xls (płyta CD lub pendrive). Za wiążący Zamawiający uzna Załącznik nr 4 w formie papierowej. W przypadku nie załączenia Formularza w formie elektronicznej Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 uPzp (dopuszczalna wersja elektroniczna). 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione w Załączniku nr 4. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykuły muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający w przypadku wszystkich norm i przepisów wymaganych w Załączniku nr 4 do SIWZ dopuszcza zastosowanie norm i przepisów równoważnych. 10. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywanie platform zakupowych Wykonawcy. Zamawiający nie zgadza się na określenie minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych. 12. Prawo opcji: – Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamówionego towaru, na warunkach określonych w umowie, przez okres trwania umowy. – Zamówienia opcjonalne dopuszczalne są do 20 % ceny ofertowej brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 2. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. 3. Oferta musi się składać z: 3.1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; 3.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3.3. wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 8 poniżej (jeżeli dotyczy); 3.4. pełnomocnictwa zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). 3.5. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ (w formie papierowej) oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD, pendrive).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach