Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku”– z podziałem na 3 części/3 pakiety

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Kilińskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 231 10 33 , fax. 054 232 56 15
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 16
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 231 10 33, fax. 054 232 56 15
    REGON: 91134032800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku”– z podziałem na 3 części/3 pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku – z podziałem na 3 części/3 pakiety według ilości i rodzaju asortymentu określonego w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, na które składają się: Część 1/Pakiet 1 Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny Część 2/Pakiet 2 Drobny sprzęt chirurgiczny Część 3/Pakiet 3 Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część/pakiet niniejszego zamówienia. 2. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. 3. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: -deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, -świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu -świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania -pozytywną opinię o wyrobie medycznym. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) przedstawione w poszczególnych częściach zamówienia ilości stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres dostaw poszczególnych asortymentów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniach pisemnych udzielanych Wykonawcy; b) Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do: -zmniejszenia o 20% łącznej ilości zamawianego produktu (danego pakietu). W przypadku ograniczenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze; -zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, (w danym pakiecie), objętych realizacją przedmiotu zamówienia. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (w danym pakiecie). Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 5% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości zawartej w celu realizacji przedmiotu zamówienia umowy. Odpowiednie zastosowanie ma § 1 ust. 2 lit. a) umowy; -zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych umów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku. Jako punkt wyjścia Zamawiający przyjął zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych dostaw produktów w zakresie przedmiotowego postępowania, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikających i uzasadnionych liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy, Zamawiającemu znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości i asortymentu produktów Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych środków, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowego asortymentu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Natomiast w przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie (zapewnienie) i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia c) Zamawiający wymaga, by każde opakowanie jednostkowe dostarczanego asortymentu było opatrzone czytelną datą ważności; d) Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów/zgodnie z przedstawionym wzorem umowy – Załącznik nr 5 dla każdej części/ pakietu będącego przedmiotem złożonej oferty. W okolicznościach, gdzie oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla kilku pakietów zawarta będzie 1 umowa z podziałem i wskazaniem wszystkich pakietów, na które wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą. e) Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą próbek i opisów dla następujących produktów wymienionych w części 2/pakietu 2 – Drobny sprzęt chirurgiczny - pozycja tabeli nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 20, 21, 22. a) każda z próbek musi być opisana w języku polskim. b) próbki należy dostarczyć najpóźniej w dniu składania ofert do siedziby Zamawiającego: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47. c) próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta i winny być umieszczone w odrębnym od oferty opakowaniu odpowiednio oznaczonym jako: „PRÓBKI do przetargu nieograniczonego ZP/07/2016 na „Sukcesywną dostawę środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku”. Na opakowaniu należy zamieścić informację z podaniem nazwy i adresu wykonawcy. d) należy załączyć protokół ilości dostarczonych próbek. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w sytuacji braku opisu na produkcie parametrów załączenia dla każdego oferowanego przez wykonawcę produktu opisów, potwierdzających wymagania określone przez zamawiającego. Mogą to być w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie – wymaga w tym zakresie jedynie złożenia oświadczenie w trybie art. 25 a ust. 1 ustawy pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),formularz asortymentowo-cenowy dla części/pakietu na którą składana jest oferta, próbki produktów – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Rozdz. III. pkt 5, Opisy dla oferowanych produktów, potwierdzających, że odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu - w sytuacji braku opisu na produkcie, zgodnie z Rozdz. III. pkt 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach