Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2012-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz produktów związanych z utrzymaniem czystości w 2013 roku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa środków czystości oraz produktów związanych z utrzymaniem czystości, których wielkość i asortyment podano w formularzu cenowym - załącznik nr 8 do SIWZ. Dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 2. Ilości wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Środki czystości oraz produkty związane z utrzymaniem czystości zaproponowane przez Wykonawcę, muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zawartych w SIWZ. Próbki/wzory asortymentu dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym zostanie zawarta umowa, pozostaną u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzania czy asortyment dostarczany przez Wykonawcę w poszczególnych partiach, jest zgodny z tym, który Wykonawca oferował. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184243000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 01 października 2012 r. godz. 800 - w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące zł ) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3.Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic medycznych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa rękawic sterylnych, diagnostycznych oraz foliowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-29 - Sukcesywne dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa rękawic diagnostycznych
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa rękawic jednorazowych
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa rękawic medycznych
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych
Dodano: 2015-06-10 - Dostawa rękawic jednorazowych
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa rękawic diagnostycznych, lateksowych, winylowych, nitrylowych
Dodano: 2015-05-18