Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz produktów związanych z utrzymaniem czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa środków czystości oraz produktów związanych z utrzymaniem czystości, której wielkość i asortyment podano w formularzu oferty cenowej - zał. nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184243000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych zamówień - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez sprawdzenie referencji. 2.Zgodność przedstawionych przez wykonawcę próbek oferowanych produktów z wymaganiami zamawiającego zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w zał. nr 8 do SIWZ lub ich równoważność.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 2.Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3.Pisemne oświadczenie wykonawcy (na podstawie art. 22 ust.1 pzp ) - zał. nr 2 4.Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 5.Pisemne oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłacaniu podatków oraz braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - zał. nr 4 6.Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu niezmienności oferty cenowej oraz zapewniające dostawy transportem wykonawcy w terminie 2 dni od telefonicznego zamówienia częściowego, złożonego przez pracownika Działu Zaopatrzenia - zał. nr 5. 7.Lista referencyjna zawierająca minimum 1 firmę, dla której wykonana dostawa środków czystości w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) miała wartość równą lub przekraczającą 100.000,- zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostawy, z obowiązkowo dołączonymi dokumentami (referencjami) potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w zał. nr 6 dostaw - zał. nr 6. 8.Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia - zał. nr 8. 9.Wyliczona wartość produktów posiadających certyfikat ekologiczny. 10.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanych produktów, kart charakterystyki produktów oraz kserokopii certyfikatów ekologicznych, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w zał. nr 8 i opisem z pkt.16.3. SIWZ. Próbki/wzory danego produktu nie są wymagane w przypadku gdy zaoferowany w ofercie wykonawcy artykuł jest identyczny ze wskazanym przez zamawiającego typem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość procentowa produktów posiadających certyfikat ekologiczny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic medycznych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa rękawic sterylnych, diagnostycznych oraz foliowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-29 - Sukcesywne dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa rękawic diagnostycznych
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa rękawic jednorazowych
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa rękawic medycznych
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych
Dodano: 2015-06-10 - Dostawa rękawic jednorazowych
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa rękawic diagnostycznych, lateksowych, winylowych, nitrylowych
Dodano: 2015-05-18