Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, będących jednocześnie płatnikami umowy: 1) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 819 47 10 NIP: 865-257-24-59 REGON: 384503002 2) Zakład Administracji Budynków ul. Wyszyńskiego 7A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 05 43, (15) 844 33 30, (15) 844 33 29, NIP: 865 00 12 058, REGON: 180091684 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 50 97 NIP: 8652063924, REGON: 005660296 4) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 25 62 NIP: 865-10-05-770, Regon: 830217582 5) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1 w Stalowej Woli ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 844-72-90 NIP: 8652557193 , REGON: 180799029 6) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 w Stalowej Woli ul. Melchiora Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola tel. (15) 844-00-64, tel. kom. 793-862-890 NIP: 8652557201, REGON: 180799012 7) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola tel. (15) 844 87 16 lub tel./fax (15) 842 18 89 NIP: 865 212 92 73 REGON: 830447997 8) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427287, REGON: 000837413 9) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 63 83 NIP: 8652264568 , REGON: 368003453 10) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Prymasa Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 11 86 NIP: 865 14 26 997, REGON: 000837420 11) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 11 87 NIP: 8651427270, REGON: 000837436 12) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 810 94 94 NIP: 865 14 50 665, REGON: 000837442 13) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 ul. gen. Leopolda Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 04 88 NIP: 8651427241, REGON: 000837465 14) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 49 22 NIP: 865 14 50 926, REGON: 001321670 15) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 28 86 NIP: 865 14 51 328, REGON: 830003591 16) Przedszkole Nr 1 ul. Niezłomnych 2A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 57 96 NIP: 865 15 20 325, REGON: 830220609 17) Przedszkole Nr 2 ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 55 92 NIP: 865 15 20 354, REGON: 830220615 18) Przedszkole Nr 3 ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842-33-56 NIP: 8651494378, REGON: 830220696 19) Przedszkole Nr 4 ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 58 03 NIP: 865 17 33 311, REGON: 830220704 20) Przedszkole Nr 5 ul. Mieszka I-go 5, 37-464 Stalowa Wola, tel. (15) 844 03 25 NIP: 865 17 76 579, REGON: 830220710 21) Przedszkole Nr 6 ul. Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 15 842 00 20 NIP: 865 14 94 792, REGON: 830220727 22) Przedszkole Nr 7 ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 49 58 NIP: 865 15 01 813, REGON: 830220733 23) Przedszkole Nr 9 Al. Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 844 32 61 NIP: 865 14 94 800, REGON: 830220740 24) Przedszkole Nr 10 Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 35 74 NIP: 865 15 20 377, REGON: 830220756 25) Przedszkole Nr 11 Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 21 73 NIP: 865 14 94 384, REGON: 830220762 26) Przedszkole Integracyjne Nr 12 ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola, tel. (015) 842 32 05 NIP:865-15-00-311, REGON:830220779 27) Przedszkole Nr 15 ul. Obrońców Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 49 03 NIP: 865 15 22 034, REGON: 830220791 28) Przedszkole Nr 18 ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 824 11 11 NIP: 865 14 27 264, REGON: 830220816 29) Żłobek Miejski w Stalowej Woli Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 57 09 NIP: 865 15 09 832, REGON: 830009100 30) Miejski Żłobek Integracyjny ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 819 40 55 NIP: 865 25 65 324, REGON: 365876488 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola. 4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt oraz ryzyko. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki. 5. Produkty powinny spełniać wymogi Państwowego Zakładu Higieny i spełniać wszelkie normy ich stosowania w placówkach edukacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki). 6. Wszystkie produkty objęte zamówieniem dostarczone muszą być w czystych firmowych, oryginalnych opakowaniach producenta, wolne od wad, nieuszkodzone, szczelne, bez pęknięć, pognieceń, nierozerwane. 7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach i terminach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, e-mailowym lub osobistym przez osoby upoważnione z danej jednostki (intendent), lecz nie później niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia. 8. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego, realizowanego zamówienia. 9. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy. Ceny podane w Załączniku nr 1 Formularz rzeczowo – cenowy, nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 10. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych, potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy tj. Faktura VAT, płatna przelewem z terminem płatności 30 dni w ujęciu tygodniowym. Dopuszcza się fakturowanie każdorazowej dostawy towaru, na życzenie osoby upoważnionej/intendenta w danej jednostce organizacyjnej Gminy Stalowa Wola. 11. Dostarczone wraz z towarem dowody księgowe muszą być odebrane przez osobę upoważnioną z danej jednostki. 12. W przypadku dostarczenia produktów niespełniających wyżej wymienionych warunków (towar czysty firmowy w opakowaniu producenta, wolny od wad, nieuszkodzony, szczelny, bez pęknięć, pognieceń, nierozerwany), upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej sporządzi protokół odbioru – dostawy i zażąda od Wykonawcy natychmiastowej wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające te wymogi w ciągu maks. 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia reklamacji. Powiadomienie zostanie dokonane osobiście bądź telefonicznie z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej. 13. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkim wskazanym w SIWZ Zamawiającym przysługuje prawo zamówienia wszelkich, wymienionych produktów w Formularzu rzeczowo - cenowym – Załącznik nr 1 (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach