Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz jednostek obsługiwanych na 2021 rok

Centrum Usług Wspólnych w Mławie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Plac 1 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 655 28 76 , fax. 23 655 28 76
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mławie
    Plac 1 Maja 6
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 655 28 76, fax. 23 655 28 76
    REGON: 36602526100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.bip.mlawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz jednostek obsługiwanych na 2021 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa środków czystości wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przybliżone roczne zapotrzebowanie na środki czystości, określone zostało w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedzib Zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz do jednostek obsługiwanych. Wszystkie oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Środki czystości muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. W przypadku produktów, dla których określa się termin ważności, oferowane środki czystości muszą być przydatne do użycia przez okres min. 12 m-cy, liczonych od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. W okresie realizacji umowy dostarczany asortyment winien posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty, karty charakterystyki. Podane w SOPZ (załącznik nr 4 do SIWZ) parametry produktu należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki produktu dla tych środków czystości, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne. Zamawiający będący stroną zamówienia wspólnego, odpowiadają za wskazaną część zamówienia (dysponują odpowiednimi środkami w swoich budżetach na zawarcie umowy) i w momencie dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty sami zawierają umowę w sprawie wskazanej części zamówienia publicznego, odbierają zamówiony asortyment i opłacają złożone faktury. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego i jednostek obsługiwanych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w godzinach od 9.00 do 15.00 i po uprzednim zawiadomieniu (telefonicznie lub drogą elektroniczną). Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy transport i rozładunek zamówionych środków czystości do siedziby (kilka lokalizacji) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych środków czystości do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Fakt dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcę zostanie potwierdzony przez Zamawiającego podpisaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzenia przyjęcia odbioru bez uwag. Wykonawca zapewnia, iż przedmiot umowy jest nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub uzupełnienia przedmiotu umowy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. Na dostarczone środki czystości Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia każdorazowej dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową środków czystości ujawnione w okresie gwarancyjnym, a także za ich usunięcie. Usunięcie wady polega każdorazowo na wymianie środka wadliwego na środek wolny od wad o parametrach zgodnych z ofertą lub dostarczeniu brakujących ilości środków czystości. Gwarancja obejmuje zarówno wady niewykryte w momencie odbioru danej dostawy przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub jakościowych Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy niezgodnej z zamówieniem i zgłosić reklamację. Zamawiający ma możliwość podjęcia decyzji o konieczności wymiany całości lub tylko części środków na nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach