Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa środków czystości i produktów związanych z utrzymaniem czystości w 2016 roku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa środków czystości i produktów związanych z utrzymaniem czystości w 2016 roku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa środków czystości i produktów związanych z utrzymaniem czystości dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2016 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 4. Ilości wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Środki czystości zaproponowane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wpisać w formularzu cenowym nazwę producenta oraz wskazać dokładny produkt (nazwę), będący przedmiotem oferty. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zawartych w SIWZ. 6. Środki czystości i produkty związane z utrzymaniem czystości powinny być: a) bezspornie dobrej jakości, b) dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, c) odpowiednie dla poszczególnych powierzchni pod względem właściwości fizyko-chemicznych, d) gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych powierzchni/obiektów, e) posiadające właściwości antystatyczne (np. środki do usuwania kurzu). 7. Wszystkie dostarczane środki muszą posiadać karty charakterystyki, które mają być dostarczone Zamawiającemu na jego żądanie w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy lub jej rozwiązania z winy Wykonawcy w przypadku gdy umowa została już podpisana. 8. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w zakresie środków czystości zobowiązany jest do dostarczania próbek następujących pozycji załącznika nr 6 do SIWZ: od 1 do 15, od 17 do 22, od 26 do 32, od 37 do 39, od 53 do 55 z zastrzeżeniem możliwości ich użycia w celu przeprowadzenia ekspertyzy składu. Próbki te (wzory) - po jednej sztuce z ww. pozycji - muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej z rubryki L.p. w załączniku nr 6 do SIWZ przyporządkowanej danemu artykułowi. Niedostarczenie w ww. terminie próbek (wzorów) oferowanego asortymentu lub dostarczenie próbek (wzorów) nie odpowiadających parametrami wszystkim wymogom Zamawiającego określonym w załączniku nr 6 do SIWZ lub dostarczenie próbek (wzorów) nie odpowiadających parametrami artykułom opisanym w ofercie Wykonawcy zostanie uznane przez Zamawiającego za podstawę do odmowy podpisania umowy z winy Wykonawcy. 9. Próbki, o których mowa powyżej dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym zostanie zawarta umowa, pozostaną u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzania czy dostarczane środki są zgodne z tymi, które Wykonawca oferował. Zamawiający ze względu na planowany system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga, aby Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczył do Działu Zamówień Publicznych UEPDziału Zaopatrzenia: 1) fotografie wszystkich artykułów będących przedmiotem zamówienia lub ich opakowań opakowań zbiorczych). Przedstawione na fotografiach produkty musza być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie musza być nazwane oznaczeniami oferowanego artykułu (zgodnie z kolumną L.p.z oferty). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CDVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt o nazwach z formularza cenowego. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 2 dni przed dokonaniem dostawy artykułów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 2) wykaz artykułów, sporządzony wg wymagań określonych w nw. Tabeli, w formie elektronicznej na płycie CD DVD i drukowanej w formacie .xls lub .csv: zgodnie z opisem w pkt 5 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach