Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2014-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości do jednostek organizacyjnych UAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywna dostawa środków czystości do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wspólny Słownik Zamówień: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku 2 do SIWZ (formularz cenowy) Dostarczone produkty muszą spełniać odpowiednie dla nich normy oraz: a) muszą być fabrycznie nowe, b) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) muszą posiadać świadectwo Państwowego Zakładu Higieny lub inny równoważny dokument do atestu PZH, pozwalający na obrót handlowy zgodnie z obowiązującym prawem. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do dostarczyć do Magazynu UAM 01, ul. Wieniawskiego 1 oraz do wskazanych jednostek organizacyjnych UAM (załącznik nr 8 do SIWZ). Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe, sporządzony na podstawie załącznika nr 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest to co najmniej tej samej klasy jaką oczekuje Zamawiający. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego wykonawca dołączy do oferty próbki asortymentu równoważnego w oryginalnym opakowaniu wraz z wykazem składu chemicznego produktu równoważnego wraz z dołączeniem kart charakterystyki tych produktów. Należy wskazać nazwę producenta i typ w kolumnie Asortyment równoważny formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczony towar powinien posiadać minimum 6 miesięczny termin przydatności do użycia, licząc od daty dostawy do Zamawiającego [numer i data produkcji lub okres przydatności do użycia umieszczony na opakowaniu jednostkowym każdego produktu]. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Zamówienia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (imienna skrzynka mailowa), pisma, faxu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele. Zamawiany przedmiot umowy dostarczony będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 3 dni licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 500.00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz produktów z tworzyw sztucznych
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych
Dodano: 2016-06-08 - Zakup i dostawa środków czystościowych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa środków czystości dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2016-03-22 - ZAKUP ŚRODKÓW HIGIENY
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa środków czystości dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa środków czystości, części eksploatacyjnych, worków separacyjnych do prania oraz artykułów gospodarczych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów do sterylizacji
Dodano: 2016-01-20 - Zakup i dostawa środków czystości.
Dodano: 2015-11-10