Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ)

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-118 Lisięcice, Klisino
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 857 593 , fax. 774 857 594
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
    Klisino 100
    48-118 Lisięcice, woj. opolskie
    tel. 774 857 593, fax. 774 857 594
    REGON: 29337300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.powiatglubczycki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) (CPV 33711610-6) Szampon (CPV 33711900-6) Mydło (CPV 33760000-5) Papier toaletowy, ręczniki papierowe (CPV 39830000-9) Środki czyszczące (CPV 39831000-6) Preparaty piorące (CPV 39832000-3) Produkty do zmywania naczyń (CPV 39831240-0) Preparaty czyszczące (CPV 39816000-2) Środki do czyszczenia toalet (CPV 39831210-1) Detergenty do zmywarek (CPV 24000000-4) Produkty chemiczne (CPV 39831300-9) Środki do czyszczenia podłóg ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO 31.12.2021r. Część I HIGIENA L.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Wkład do mopa sznurkowy bawełniany 40” szt 200 2. Mop uchwyt 40” + kij aluminiowy kpl 50 3. Profesjonalny proszek piorąco dezynfekujący w około 65oC, produkt antybakteryjny, produkt grzybobójczy w temp. około 40oC , zwalczający wirusy, , bez chloru i fosforanów, do tkanin bawełnianych jak i mieszanych z włókien syntetycznych. Posiadający certyfikat CE Opakowanie 15 kg. Typu lub równoważne : CLOVIN II SEPTON kg 300 4. Proszek do prania, usuwania plam i ochrona kolorów, efektywność już w 30°C, Zapach: Perfumowany. Wartość pH [stęż. 1 %]: 10,4 do 11,2. Opakowanie 6kg-8kg. Typu lub równoważne : BRYZA op. 6 kg kg 5700 5. Worki mocne 35 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt.). Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew, mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPE, grubość min. 25mic op. 200 6. Worki mocne 60 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt).Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew., mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPE grubość min. 25mic op. 300 7. Worki mocne 120 litrowe czarne (opakowanie – jedna rolka 50szt) Służą do pakowania odpadów sanitarnych oraz śmieci. Posiadają tzw. gwiaździsty zgrzew, mocne i odporne na rozerwania. wykonane z folii LDPEgrubość min. 50 mic op. 300 8. Płyn do mycia naczyń skutecznie usuwający zabrudzenia nawet w zimnej wodzie, posiadający właściwości emulgowania tłuszczów, nie pozostawiający zacieków i nadający wysoki połysk, testowany dermatologicznie, pH: 5,3 -5,9. Opakowanie 5 l. Typu lub równoważne : LUDWIK litr 1185 9. Mleczko do mycia powierzchni, środek w formie mleczka do czyszczenia powierzchni w kuchni oraz łazience z dodatkiem mikrogranulek zwiększających skuteczność produktu, likwidujące trudne zabrudzenia, osady z mydła i kamienia, przypalone resztki pokarmów, tłuste plamy o składzie. Zapach: lekko perfumowany, pH: ≈ 11 (nierozcieńczony). Opakowanie 500- 750 ml. Typu lub równoważne: CIF l. 435 10. Ręczniki z-z zielony. Ręcznik papierowy makulaturowy, wodo-utwardzony. Ręczniki składane . Gramatura warstwy - 1 x 34 g/m2 Ilość warstw: 1. Zapach: brak. Wymiary: około 20x25cm Jedno opakowanie – 200 listków op. 3040 11. Mydło w płynie o silnych właściwościach antybakteryjnych. Zapach: przyjemny, charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej pH 1% (m/m) wodnego roztworu: 5,0 - 7,0. Opakowanie 5 litrów. Typu lub równoważne: ROSA (białe, różowe, kremowe) litr 1320 12. Proszek do szorowania, czyszczenia powierzchni takich jak umywalki, wanny, kuchenki. Skutecznie czyści i usuwa brud z najtrudniej dostępnych miejsc. usuwa tłuste plamy, osady z mydła oraz kamień, pH około 9 (1% zawiesina w wodzie). Rozpuszczalność w wodzie: częściowo rozpuszczalny w wodzie. Opakowanie.0,400-600g. Typu lub równoważne: AJAKS kg 207 13. Druciaki spirala duży do czyszczenia mocno zabrudzonych naczyń i powierzchni, plastyczny, wykonany z metalu. szt. 370 14. Ściereczka do mycia naczyń, ścierki wykonane z włókien wiskozowych, trwałe, przyjemne w dotyku, chłonne, wym. 30cm x40cm (1 opakowanie. po 10 szt.) GG A10 op. 520 15. Ścierka do mycia podłóg bawełniana biała, wym.60x70 szt. 120 16. Kostka WC w koszyczku dezynfekuje i czyści toaletę. Chroni przed osadzaniem się kamienia. Typu lub równoważne: DOMESTOS szt. 30 17. Tabletki do zmywarki połączenie płynnej i prasowanej tabletki w kapsułce, skutecznie czyszczą tłuszcz, , chroniące szkło i srebro, 1 opakowanie zawiera 100 tabletek. Typu lub równoważne FERY Op. 35 18. Szampon pokrzywowy z witaminami tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie, pH odpowiednie dla skóry, pH 1 % roztworu wodnego: 4,5 - 8,0. Zawiera kompleks witamin A,E,NNKT(F) i B. Zapach: pokrzywa. Opakowanie – 1 litr. Typu lub równoważne: FAMILIJNY litr 510 19. Płyn do płukania, ochrona tkanin w trakcie płukania, nadający miękkości, uelastycznia włókna tkanin. Nadający długotrwały zapach. Zapobiega elektryzowaniu się, pH płynu w temp. 20º C): 2,5 –4,5. Rozpuszczalność w wodzie –całkowita. Opakowanie od 2-3 litrów. Typu lub równoważne: GLOBAL litr 245 20. Środek do gruntownego czyszczenia. Do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, placówkach edukacyjnych i administracyjnych; Do wykładzin podłogowych, takich jak PCW, kauczuk, linoleum, kamień, zabezpieczony parkiet i korek, odpowiednia do czyszczenia z użyciem maszyn jedno- i wielotarczowych, Nadaje się do polerowania za pomocą maszyny szybkoobrotowej. Wartość pH przy 20oC: 8,5 – 9. 1 opakowanie 10 litrów. Typu lub równoważne: BUZIL TOTAL EXTRA litr 320 21. Skoncentrowany preparat do czyszczenia, dezynfekcji i wybielania, do powierzchni muszli klozetowych, pisuarów, wanien, umywalek, płytek, fug. Skuteczny wobec grzybów, bakterii, wirusów i prądków, Działanie prątkobójcze i wirusobójcze, produkt przeznaczony do użytku profesjonalnego, pH: minimum 11,0. Pozwolenie Ministra Zdrowia na Obrót Produktem Biobójczym. 1 opakowanie 5 kg. Typu lub równoważne: ROKO CLLASIC WC TRIO kg 700 22. Papier toaletowy pakowany po 12 szt. w worku. Papier toaletowy w rolkach standardowej jakości, wykonany z makulatury w kolorze białym. Kolor: bielony 65 %. Surowiec: makulatura. Długość roli: 135 m. Gramatura: 2x19 g/m . Średnica roli: 18 cm, Szerokość: 9 cm Ilość warstw: 2. Perforacja: Tak. Gofrowany: Tak. Jedno opakowanie – 12 rolek. Typu lub równoważne: mini jumbo roll biały szt. (rolka) 1284 23. Papier toaletowy pakowany po 12 szt. w worku. Papier toaletowy w rolkach standardowej jakości, wykonany z makulatury. Kolor: szary. Długość roli: min 100 m. Średnica roli: 18-19 cm, Szerokość: 9 cm . Jedno opakowanie – 12 rolek. szt. (rolka) 10000 24. Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej preparat, który jest przeznaczony do czyszczenia i polerowania wszelkich miejsc pokrytych stalą nierdzewną, nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Postać: białe mleczko. PH produktu w tem. 20⁰C: 6,0 – 8,0. Nie powoduje korozji metali. Jedno opakowanie -750 ml. Typu lub równoważne: SUMA INOX D7.1 szt. (750ml) 5 25. Preparat dezynfekcyjny w formie tabletek na bazie aktywnego chloru o szerokim zakresie działania: bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym prątkobójczym i sporobójczym. Dezynfekcja powierzchni i sprzętu oraz utrzymanie higieny, dezynfekcja powierzchni mających kontakt z żywnością, przemysł rolno-spożywczy, 100 g zawiera 86,60% dichloroizocyjanuranu sodu oraz substancje dodatkowe 1 tabletka o masie 3,2 g (średnica 20 mm, grubość 8mm) zawiera 1,5g aktywnego chloru przy zetknięciu z wodą niewyczuwalny zapach chloru, brak wytrącania się osadu mającego związek ze składem chemicznym tabletek, neutralność pH (6 do 10), która wpływa na stabilność roztworu. Wartość pH 1% roztworu: 6-7. Rozpuszczalność w wodzie: 250 g/L. Jedno opakowanie -1 kg około 320 tabletek x 3,2 g Typu lub równoważne: JASOL SOLID op. 350 26. Ręcznik biały okrągły, szerokość 19 cm, długość roli 130mb szt. 50 27. Płyn do dezynfekcji rąk. Preparat do dezynfekcji skóry dłoni na bazie alkoholu w formie płynu. Płyn o spektrum działania, grzybo, bakterio, wiruso i prątkobójcze również przeciw prątkom gruźlicy. Posiadający składniki nawilżające, nie wysuszają skóry i pozostawią ją gładką. Opakowanie 1szt.- 500ml z atomizerem. Typu lub równoważne: Bioseptol 80 szt. 100 Część II ŚRODKI DO URZADZEŃ GASTRONOMICZNYCH L.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Płyn do mycia naczyń skoncentrowany preparat, przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, jest mieszaniną anionowych związków powierzchniowo czynnych, skutecznych przy usuwaniu wszelkiego rodzaju zabrudzeń z powierzchni zmywalnych. Cechy: doskonałe właściwości myjące; skutecznie usuwa tłuszcz i zaschnięte resztki żywności; łatwo się wypłukuje , nie pozostawia smug; ekonomiczny w zastosowaniu, dzięki skoncentrowanej formule. Wygląd: ciekły. Barwa: przejrzysty, zielony. Zapach: lekko perfumowany. Gęstość względna: ≈ 1.03 (20 °C pH: ≈ 6 (nierozcieńczony). Lepkość: ≈ 300 mPa.s (20 °C. Nie powoduje korozji metali. Opakowanie 20 litrów. Typu lub równoważne: SUMA STAR D1 litr 40 2. Profesjonalny uniwersalny, higieniczny, alkaliczny detergent do zmywarek przemysłowych, płynny koncentrat skutecznie usuwa uporczywe zabrudzenia i gwarantuje higieniczne rezultaty czyszczenia. pH. około 14, gęstość: 1,33 g/cm3, 10-<25% wodorotlenek potasu, 1-<2,5 % chloran sodu. Temp magazynowania -15 do 25oC Opakowanie 25 kg. Typu lub równoważne: gastro star fr8400 kg 875 3. Profesjonalny Środek płucząco-nabłyszczający do zmywarek, Neutralna wartość pH (20°C): ok. 5,0, 1-10% kumenosulfonian sodu, uniwersalne zastosowanie do zastawy szklanej, stołowej i sprzętu. Zapewnia optymalne wyniki suszenia, oraz nabłyszczania bez zacieków. Gęstość: 1,02 g/cm3.. Opakowanie 10 l. Typu lub równoważne: GASTRO STAR K1 litr 100 4. Sól tabletkowana jest przeznaczona do systemów uzdatniania wody w celu regeneracji wymiennika jonitowego, zmiękczacza wody i filtrów wielofunkcyjnych. Sól wychwytuje składniki powodujące twardość wody, która z kolei powoduje m.in. powstawanie kamienia kotłowego, który zmniejsza wydajność kotłów grzewczych. Chlorek sodu (NaCl): 99,9% wymagania zgodne z: PN-EN 973:2009. Opakowanie 10-25kg kg 625 5 Tabletki myjące do pieca konwekcyjno-parowego RATIONAL SCC Opakowanie – 150 szt. -6 kg Typu lub równoważne: RATIONAL kg 60 6 Tabletki pielęgnacyjne do pieca konwekcyjno-parowego RATIONAL SCC Opakowanie – 150 szt. -6 kg Typu lub równoważne: RATIONAL kg 60 Część III PROFESJONALNE ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE L.p Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Preparat przeznaczony do bieżącego, higienicznego mycia podłóg i wszystkich wodoodpornych powierzchni ponadpodłogowych. Preparat eliminuje nieprzyjemne zapachy. Preparat pozostawia długotrwały przyjemny zapach, do zastosowania w stężeniu 0,5%. Przeznaczony jest do czyszczenia holi, poczekalni, sal konferencyjnych, szatni, powierzchni w domach opieki. Spełniający normy dezynfekcyjne: bakteriobójcze, drożdżakobójcze , pH: 7,0- 7,5. Preparat zawierający w składzie alkohol etylowy oraz chlorek didecylodimetyloamoniowy. Opakowanie kanister 5 l . Typu lub równoważne: KL MOC DBO (HEGOA) litr 500 2. Uniwersalny preparat przeznaczony jest do bieżącego, higienicznego mycia podłóg i wszystkich wodoodpornych powierzchni ponadpodłogowych. Preparat przeznaczony do stosowania w kuchniach, jadalniach, kuchniach przemysłowych. Preparat do zastosowania w stężeniu 0,5%. Spełniający normy dezynfekcyjne: - bakteriobójcze, drożdżakobójcze, pH 7,0 -7,5. Preparat zawierający w składzie alkohol etylowy oraz chlorek didecylodimetyloamoniowy. Opakowanie kanister 5 l. Typu lub równoważne: KL MOC DBO (DZHARI) litr 450 3. Preparat przeznaczony do bieżącego mycia toalet i powierzchni sanitarnych. Mieszanina łagodnych kwasów oraz substancji powierzchniowo czynnych. Zapobiega osadzaniu się brudu na mytych elementach. Nadaje się do mycia urządzeń sanitarnych, armatury, drzwi oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych. Mocno skoncentrowany o przyjemnym trwałym zapachu. Usuwa zabrudzenia pochodzenia mineralnego, kamień wodny, kamień moczowy, rdzę oraz zabrudzenia tłuszczowe i organiczne pochodzące z kosmetyków, mydła, pH: 2- 2,10. Bieżące zabrudzenia i świeże osady usuwa w stężeniu 0,5%. Opakowanie kanister 5 l. Typu lub równoważne: SOLS R-40 litr 700 4. Preparat do mycia wszystkich powierzchni szklanych oraz innych wodoodpornych powierzchni błyszczących (lustra, szyby, biurka, powierzchnie z tworzyw sztucznych, sztuczne skóry, meble, powierzchnie lakierowane, emaliowane, metalowe, laminaty itp.). Preparat nadający się także do mycia lad chłodniczych i innych powierzchni mających kontakt z żywnością. Preparat nie pozostawia smug na mytych powierzchniach . Zawiera w składzie alkohol propylowy – minimum 10%. Stężenie robocze od 0,5%, pH preparatu 7-7,5. Opakowanie kanister 10 l. Typu lub równoważne: SOLS R-51 litr 500 5 Butelka serwisowa do preparatu z pozycji numer 3 o pojemności 750 ml . Butelka wielokrotnego użytku ze spryskiwaczem pianowym. Butelka z oryginalną etykietą lub nadrukiem zawierającym wszystkie informacje objęte przepisami w zakresie oznakowania preparatów myjących. szt. 30 6 Butelka serwisowa do preparatu z pozycji numer 4 o pojemności 750 ml . Butelka wielokrotnego użytku ze spryskiwaczem pianowym. Butelka z oryginalną etykietą lub nadrukiem zawierającym wszystkie informacje objęte przepisami w zakresie oznakowania preparatów myjących. szt. 30 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. 2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona. 3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na produkty w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych towarów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych towarów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji towarów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji towarów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Opis przedmiotu zamówienia opracowano zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843 ). Jednakże w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia lub załączona dokumentacja zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazu „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Ewentualne przywołane w załącznikach nr 1a,1b,1c do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnym opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. 9. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - Wykonawca dostarczy produkty dopuszczone do obrotu na terenie całego kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie stanowiące zagrożenia dla zdrowia człowieka i nie są zabronione do stosowania w domach pomocy społecznej – dotyczy części 1-3 -Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. -Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 10.Na każde wezwanie Zamawiającego Zamawiający dostarczy dokument potwierdzający, iż towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami oraz jest zgodny z certyfikatami (tj. dokumentami stwierdzającymi zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami). 11. Towar będzie dostarczany zamawiającemu w oryginalnych czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową. Towar dostarczany w opakowaniach będzie odpowiednio oznaczony, tzn. będzie zawierał takie informacje jak: nazwę rodzajową, wykaz składników użytych do produkcji, nazwę producenta, masę jednostkową, datę minimalnej trwałości, zawartość netto lub liczbę sztuk opakowanego towaru, warunki przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, dane identyfikujące podmiot, który produkuje, wprowadza do obrotu oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 12. Zamawianie towaru odbywa się jeden raz w tygodniu – telefonicznie lub e-mailem Dostawa towaru jeden raz w tygodniu, godziny dostaw towarów od 07.00 do 14.00 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Sprzedawca zobowiązuje się do sukcesywnego wydawania - dostarczenia towarów z magazynu sprzedawcy we wskazane miejsce przez kupującego łącznie z wniesieniem do magazynu kupującego. Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Sprzedawcy, ubezpieczonym transportem, loco magazyny kupującego. Sprzedawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i bierze na siebie odpowiedzialność za braki, wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienia na dostawy telefonicznie lub e-mailem minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą następujące filie: - Filia w Branicach , - Filia w Boboluszkach, - Filia w Radyni, - Filia w Dzbańcach, - Filia w Bliszczycach, - Filia w Głubczycach, - Filia w Kietrzu Wszystkie filie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego. Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem na wyłączny koszt i ryzyko dostawcy. Odległości od miejscowości Głubczyce: Głubczyce – Klisino 15 km Głubczyce – Radynia 15 km Głubczyce – Boboluszki 25 km Głubczyce – Dzbańce 18 km Głubczyce - Bliszczyce 26 km Głubczyce – Kietrz 23 km 13. Dodatkowe wymagania dla części nr II - Środki do urządzeń gastronomicznych 13.1 Po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego, Wykonawca nieodpłatnie udostępni i zamontuje przepływowe dozowniki zmywarkowe (z możliwością tworzenia różnych rodzajów stężeń tego samego preparatu z uwzględnieniem potrzebnych złączek/przejściówek (koszt należy uwzględnić w cenie oferty) we wskazanych przez Zamawiającego zmywarkach na czas trwania umowy. Zamawiający udostępni punkt poboru wody. Przewidywana ogólna liczba dozowników: 8 szt. 13.2 Opakowanie jednostkowe preparatów oznaczone etykietą w języku polskim. 13.3 Przy pierwszej dostawie Wykonawca dostarczy instrukcje stanowiskowe w ilości 8szt. 13.4 Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia nieodpłatnego poradnictwa, szkoleń dla personelu w zakresie stosowania zaoferowanych preparatów – według potrzeb Zamawiającego. 13.5 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu z zakresu obsługi dozowników na koszt Wykonawcy. 13.6 Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia parametrów działania dozowników. 13.7 Wykonawca wykona nieodpłatnie raz na kwartał przegląd techniczny dozowników. Zamawiający określi termin przeglądu. Przegląd będzie obejmował min. sprawdzenie jakości mycia oraz ilości podawanego płynu. W przypadku awarii udostępnionych dozowników Wykonawca zapewni reakcję serwisu nieodpłatnie w czasie nie dłuższym niż 48h od daty zgłoszenia. W przypadku przedłużającej się naprawy Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do zainstalowania urządzenia zastępczego, o parametrach nie gorszych niż sprzęt serwisowany. 13.8 Wykonawca na swój koszt zapewni odbiór pustych opakowań, pojemników po preparatach, środkach czystości. Odbiór pustych opakowań, pojemników nastąpi w momencie dostarczenia towaru do magazynu Zamawiającego. 14. Dodatkowe wymagania dla części nr III - Profesjonalne środki dezynfekcyjne. 14.1 Po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego, Wykonawca nieodpłatnie udostępni i zamontuje przepływowe dozowniki naścienne podciśnieniowe (z możliwością tworzenia różnych rodzajów stężeń tego samego preparatu z uwzględnieniem potrzebnych złączek/przejściówek (koszt należy uwzględnić w cenie oferty). Zamawiający udostępni punkt poboru wody. Przewidywana ogólna liczba dozowników naściennych podciśnieniowych do: a) napełniania wiader roztworem preparatów dla części III: - na jeden preparat 14 szt, - na dwa preparaty 2 szt, - na trzy preparaty 10 szt, b) napełniania butelek serwisowych roztworem preparatów z pozycji 3 i 4 części III - 10 szt. 14.2 System dozowania ma być wyposażony w szafki na kanistry o pojemności 5l. zamykane na klucz metalowy. 14.3 Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione dozowniki naścienne były wyposażone w przycisk spustowy z możliwością blokady oraz możliwością regulacji stężeń roztworów zaproponowanych preparatów, długość węża dozującego gotowy roztwór nie krótszy niż 1800 mm z zaczepem do powieszenia. 14.4 Opakowanie jednostkowe preparatów oznaczone etykietą w języku polskim. 14.5 Przy pierwszej dostawie Wykonawca dostarczy instrukcje stanowiskowe w ilości 46 szt. 14.6 Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia nieodpłatnego poradnictwa, szkoleń dla personelu w zakresie stosowania zaoferowanych preparatów – według potrzeb Zamawiającego. 14.7 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu z zakresu obsługi dozowników naściennych na koszt Wykonawcy. 14.8 Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia parametrów działania dozowników naściennych. 14.9 Wykonawca wykona nieodpłatnie raz na kwartał przegląd techniczny dozowników. Zamawiający określi termin przeglądu. Przegląd będzie obejmował min. sprawdzenie jakości mycia oraz ilości podawanego płynu. W przypadku awarii udostępnionych dozowników naściennych, Wykonawca zapewni reakcję serwisu nieodpłatnie w czasie nie dłuższym niż 48h od daty zgłoszenia. W przypadku przedłużającej się naprawy Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do zainstalowania urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż sprzęt serwisowany. 14.10 Wykonawca na swój koszt zapewni odbiór pustych opakowań, pojemników po preparatach, środkach czystości. Odbiór pustych opakowań, pojemników nastąpi w momencie dostarczenia towaru do magazynu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: Nazwa dokumentu Wymagany dokument Nr załącznika SIWZ Formularz ofertowy Załączony formularz ofertowy Zał. nr 1 Oświadczenie Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Zał. nr 2 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. 5 ust. 14 ppkt 14.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. 5 ust. 14, ppkt 14.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jej reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę i miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach