Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2011-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45A 45A
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 00000167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik do SIWZ nr 2/I, 2/II. 1) Część I - środki czystości (kod wg CPV 39800000-0 środki czyszczące i polerujące, 39831240-0 preparaty czyszczące, 39831000-6 preparaty piorące)- wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2/I do SIWZ, 2) Część II - artykuły higieniczne (kod wg CPV 33761000-2 papier toaletowy, 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk, 33762000-9 Chusteczki higieniczne papierowe, 33711900-6 mydło) - wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2/II do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilości podane w Specyfikacji zamówienia mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w części I - poz. 1, 6, 13, 21, 22, 27, 38, 39, 40 Załącznika NR 2/I, w części II - poz. 1, 2, 3, 4 , 5, 6, 8, 17, 21 Załącznika nr 2/II celem dokonania oceny oferowanego asortymentu pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Próbki produktów w części II powinny posiadać wyraźne oznaczenie kodu producenta (w poz. w których wymaga tego zamawiający w specyfikacji technicznej zał. nr 2/II). Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nadesłanych próbek należy złożyć nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty). Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów dostarczanych na bieżąco w ciągu obowiązywania umowy, oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca zaoferował w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W części I oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.600,00 złotych W części II oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.400,00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP 3820 - 20/16 DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH
Dodano: 2016-05-20 - SZP 3810 - 15/16 DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa środków czystości - DO-120.362/5/16
Dodano: 2016-02-19 - Sprzedaż i dostawa profesjonalnych środków czystości dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2016-02-11 - SZP 3810 - 7/16 DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH
Dodano: 2016-02-03 - Sprzedaż i dostawa artykułów czystościowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2016-01-20 - Znak sprawy: SPZOZ CZYST / 2015
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa środków czystościowych, dezynfekcyjnych oraz różnych wyrobów medycznych j.u.
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa środków czystości i materiałów gospodarczych, znak sprawy: SZP 3820-2/15
Dodano: 2015-01-20 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2015-01-16