Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych (zwanych dalej również "sprzętem" lub „asortymentem”) tj. nowego, kompletnego asortymentu, gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem, dla różnych jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 2 części, jak następuje: Część asortymentowa nr 1 - komputer stacjonarny - 10 szt., komputer stacjonarny - 8 szt, komputer przenośny 14” - 8 szt., komputer przenośny 15,6” - 5 szt., monitor 23,8” - 10 szt., monitor 27” - 10 szt. Część asortymentowa nr 2 - zestaw klawiatura + mysz przewodowy - 12 szt, zestaw klawiatura + mysz bezprzewodowy - 8 szt, mysz bezprzewodowa - 8 szt, mysz przewodowa - 12 szt, klawiatura przewodowa - 12 szt, dysk przenośny HDD 1TB - 5 szt, dysk przenośny HDD 500 GB - 5 szt, dysk wewnętrzny 1TB - 5 szt, dysk wewnętrzny 500GB - 10 szt., pendrive 64GB - 10 szt, pendrive 128GB - 10 szt, kabel HDMI 3m - 10 szt, kabel HDMI 1,5m - 10 szt, kabel DisplayPort - 5 szt, kabel DisplayPort HDMI - 5 szt, adapter HDMI-VGA - 5 szt, kabel DVI-DVI - 5 szt, kabel VGA-VGA - 5 szt. 2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry i warunki wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - „Formularz przedmiotowy”. 3. Sukcesywna dostawa polegać będzie na dostarczaniu sprzętu w transzach, każdorazowo na zlecenie pochodzące od upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego (spełnienie świadczenia w częściach/ dostawy częściowe). Przedmiot i wielkość poszczególnych dostaw częściowych zależy od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegóły danej częściowej dostawy będą określane każdorazowo w pisemnym zleceniu składanym w trybie określonym w § 5 wzoru umowy - stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z uwzględnieniem następującego prawa opcji (zgodnie w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) leżącego po stronie Zamawiającego, odrębnie dla każdej części asortymentowej zdefiniowanej w niniejszej SIWZ, w tym w niniejszym rozdziale: a) Ilości podane załączniku nr 1 do SIWZ "Formularz przedmiotowy" są ilościami planowanymi, orientacyjnymi dla poszczególnych asortymentów i mogą ulec zmianie. Rzeczywista ilość nabywanych asortymentów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy. W poszczególnych asortymentach ilości sprzętu faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji opisanego niżej. b) Zakres jakiego dotyczy opcja obejmuje wyłącznie asortymenty podane w "Formularzu przedmiotowym" - załącznik nr 1 SIWZ (przyszły załącznik nr 2 do umowy), a łączna maksymalna wartość zamówienia (przyszłej umowy) nie przekroczy wartości oferty (wartości określonej w § 3 ust. 1 przyszłej umowy, wynikającej z wyceny wszystkich asortymentów ujętych w "Formularzu przedmiotowym". Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie: - dla części nr 1: 50% wartości wynikającej z wyceny wszystkich asortymentów zawartych w załączniku nr 2 do umowy - "Formularz przedmiotowy" (dostawa podstawowa), - dla części nr 2: 50% wartości wynikającej z wyceny wszystkich asortymentów zawartych w załączniku nr 2 do umowy - "Formularz przedmiotowy" (dostawa podstawowa), przy czym równocześnie uprawniony jest do rozszerzenia dostawy w danym asortymencie do 50% jego wartości. Zamawiający nie określa, które konkretnie asortymenty będą kupowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości asortymentów będących przedmiotem zamówienia do kwoty nie przekraczającej 50% wartości danego asortymentu określonego w przyszłym załączniku nr 2 do umowy „Formularz przedmiotowy". c) Termin obowiązywania i realizacji umowy wynoszący 12 miesięcy może zostać wydłużony dodatkowo o okres nie dłuższy niż sześć miesięcy. Uprawnienie to przysługuje w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany wartościowy zakres dostawy podstawowej określonej w lit. b). O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadomi Wykonawcę najpóźniej 14 dni przed końcem umowy, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezrealizowanie dostawy podstawowej i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej: - dla części nr 1: 50% wartości umowy, - dla części nr 2: 50% wartości umowy. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 7 dni, Strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę na powyższe. 5. Dostawa obejmuje: a) transport asortymentu na koszt Wykonawcy; a) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; c) podpisanie protokołu ilościowego dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy ilościowego - załącznik nr 5 do wzoru umowy). d) dostarczenie wraz ze sprzętem: - oprogramowań systemowych, urządzeniowych i instalacyjnych na nośnikach CD/ DVD (lub wgranych na dysku twardym urządzenia) lub kody uprawniające do pobrania oprogramowania ze strony internetowej, o ile dotyczy; - kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim (o ile bezpośredni odbiorca wyrazi zgodę) w wersji papierowej lub elektronicznej; - instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim (o ile bezpośredni odbiorca wyrazi zgodę) w wersji papierowej lub elektronicznej; - dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), o ile dotyczy; 6. Miejsce dostawy asortymentu będzie wskazywane każdorazowo w poszczególnym zleceniu dostawy częściowej. Dostawy sprzętu będą następowały do następujących lokalizacji: - ul. Humberta 3, 31-121 Kraków, - ul. Karmelicka 16, 31-133 Kraków, - ul. Krzemionki 30, 30-525 Kraków, - ul. Lea 27-29, 30-052 Kraków, - pl. Jana Matejki 13, 31-157 Kraków, - ul. Piłsudskiego 21, 31-110 Kraków, - ul. Piłsudskiego 38, 31-111 Kraków, - ul. Radziwiłłowska 29/1, 31-026 Kraków, - ul. Smoleńsk 9, 31-108 Kraków. 7. Wymagane jest, aby asortyment nie posiadał wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być : a) fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; b) pochodzić z bieżącej produkcji oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej; c) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji; d) kompletny (posiadać niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kart gwarancyjne, itp.); e) oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1226 z późn. zm.); w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1790 z późn. zm.) posiada: - dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; - dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kart sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe (w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych). 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawcę przedmiotu „równoważnego” w stosunku do określonego przez zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez przedmiot „równoważny” zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalności takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawi w ofercie dokładny (pełny) opis techniczny oferowanych zamienników zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1A do specyfikacji oraz wskaże na wyniki testu wydajnościowego PassMark potwierdzające spełnienie wymagań (jeżeli dotyczy danego przedmiotu – jeżeli takie wymogi zostały określone w dalszej części SIWZ). W przypadku oferowania elementów składowych zestawów komputerowych równoważnych do wyspecyfikowanych przez zamawiającego, muszą się one charakteryzować nie gorszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnością niż wyspecyfikowane przez zamawiającego tj. sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba portów/złączy nie może być uzyskana poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń lub przejściówek. 10. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Zaoferowany okres gwarancji musi być nie krótszy niż minimalny okres wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Formularz przedmiotowy” przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. W gwarancji (w ramach ustalonej wartości zamówienia) zawiera się w szczególności zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta; Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) - sporządzony dla każdej części oddzielnie; 3) załącznik nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach