Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem ) mieszanki mineralno - asfaltowej modyfikowanej typu otwartego , stosowanej do nawierzchni drogowych sposobem na zimno

Miejski Zakład Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2917928, 2917922, 2917562 , fax. 032 2917960
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Ulic i Mostów
    ul. Plonów 22/I 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, fax. 032 2917960
    REGON: 00016632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem ) mieszanki mineralno - asfaltowej modyfikowanej typu otwartego , stosowanej do nawierzchni drogowych sposobem na zimno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) mieszanki mineralno asfaltowej modyfikowanej typu otwartego stosowanej do nawierzchni drogowych sposobem -na zimno- w ilości do 150 ton ( pakowanej w workach ) w skali całego okresu realizacji zamówienia, z dostawą do bazy MZUiM-u przy ulicy Plonów 22-I w Sosnowcu. Jakość mieszanki mineralno - asfaltowej powinna spełniać wymogi norm w tym zakresie i powinna posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do bazy MZUiM masy -mieszanki mineralno-asfaltowej modyfikowanej typu otwartego, wytworzonej na bazie przekruszonego materiału kamiennego i asfaltu upłynnionego z dodatkiem środków adhezyjnych i modyfikatorów lub wytwarzanej z grysów dolomitowych i drogowego lepiszcza asfaltowego, modyfikowanego, stosowanej do napraw nawierzchni drogowych, sposobem -na zimno- w ilości do 150 ton Masa powinna składać się z grysu o uziarnieniu od O mm do 8,0 mm i modyfikowanego asfaltu drogowego. Właściwości tej mieszanki powinny pozwalać na stosowanie jej w temperaturach od - 5 °C do +40 °C. Kruszywo powinno spełniać wymagania wg norm przedmiotowych. Asfalt upłynniony powinien spełniać wymagania wg norm przedmiotowych. Masa powinna spełniać wymagania co do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni drogowych. Powinna być przeznaczona głównie do remontów cząstkowych oraz usuwania skutków deformacji nawierzchni drogowych, do utrzymania nawierzchni przejazdów kolejowych, uzupełniania krawędzi nawierzchni parkingów i nawierzchni wokół studzienek ściekowych. Masa powinna być układana warstwowo po zagęszczeniu ręcznym lub mechanicznym, a krawędzie i dno ubytku w nawierzchni po jej użyciu nie powinny wymagać skropienia emulsją drogową lub asfaltem upłynnionym. Wyremontowane masą na zimno nawierzchnie mogą być oddane do ruchu natychmiast po zabiegu. Masa powinna posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM lub stosowny Certyfikat. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 12 m-cy od dnia podpisania umowy INNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: - Dostawa masy możliwa będzie w systemie całorocznym. - Wykonawca dopuszcza jednorazową dostawę masy w ilości min. 3 tony. - Wielkość poszczególnych zamawianych partii masy uzależniona jest od wielkości potrzeb Zamawiającego i warunków atmosferycznych (w okresie zimowym : luty-marzec i listopad- grudzień - 3-5 ton jednorazowo i kilka razy w skali tygodnia). - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia max 2 dni po złożeniu zamówienia faxem przez Zamawiającego. - Masa powinna być pakowana w jednorazowych workach foliowych o pojemności 25-30 kg, z okresem przechowywania co najmniej 12 m-cy od daty dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Upzp. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 Upzp; oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). Wykonawca w ofercie wskaże, które zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca wskazany w ofercie zostanie wpisany do umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605): Oświadczenie - Załącznik nr 2, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Upzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W CELU POTWIERDZENIA ŻE OFEROWANE DOSTAWY SPEŁNIAJĄ WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.: aprobata techniczna IBDiM Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem jw należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach