Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów do kanalizacji w drogownictwi.

Miejski Zakład Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2917928, 2917922, 2917562 , fax. 032 2917960
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Ulic i Mostów
    ul. Plonów 22/I 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, fax. 032 2917960
    REGON: 00016632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów do kanalizacji w drogownictwi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą (transportem) elementów dla kanalizacji w drogownictwie: ELEMENTÓW BETONOWYCH I ŻELBETOWYCH do 71 000,00 zł netto zgodnie z obowiązującymi normami i według wyszczególnionego w formularzu cen jednostkowych asortymentu - Załącznik nr 4/I ZP 42/2009 Dostawca zobowiąże się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt . Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z oferentem, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania faxem przez zamawiającego ELEMENTÓW ŻELIWNYCH: do 57 000,00 zł netto bez systemu zabezpieczenia Załącznik nr 4/II ZP 42/2009 z system zabezpieczającym przed kradzieżą Załącznik nr 4/III ZP 42/2009 zgodnie z obowiązującymi normami i według wyszczególnionego w formularzu cen jednostkowych asortymentu Dostawca zobowiąże się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt . Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z oferentem, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania faxem przez zamawiającego POLIBETONOWYCH POKRYW WPUSTU ULICZNEGO: do 38 000,00 zł netto zgodnie z obowiązującymi normami i według wyszczególnionego w formularzu cen jednostkowych asortymentu Załącznik nr 4/IV ZP 42/2009 Dostawca zobowiąże się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt . Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z oferentem, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania faxem przez zamawiającego TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 12 m-cy od dnia podpisania umowy INNE WYMAGANIA: Warunkiem złożenia oferty jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w w/w załącznikach ( dla CZĘŚCI od I do IV ), na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę. Brak jakiegokolwiek artykułu z danej części spowoduje odrzucenie tej części oferty. W postępowaniu zostanie wyłoniony dostawca dla każdej część dlatego dopuszcza się możliwość złożenia oferty dotyczącej tylko jednej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Upzp. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 Upzp; oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). Wykonawca w ofercie wskaże, które zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca wskazany w ofercie zostanie wpisany do umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605): Oświadczenie - Załącznik nr 2, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Upzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem j-w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach