Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
- Data zamieszczenia: 2017-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
ul. Gdańska 26
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
REGON: 19168725300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa soli drogowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w postaci niezbrylającej (mielonej) w ilości do 500 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2017/2018. Dostarczana sól drogowa powinna charakteryzować się następującymi parametrami: a. zawartość chlorku sodu (NaCl) min.- 95%; b. zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max - 3% c. zawartość wody – max. 1% d. zawartość substancji zapobiegającej zbrylaniu min. 20 mg/kg e. skład ziarnowy soli: · ilość ziaren > 6 mm – max 5% · ilość ziaren od 1 mm do 6 mm – min 40% f. sól w momencie dostawy nie może być w stanie zbrylonym Ustalenia dodatkowe: 1. Dostawa soli drogowej będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do Obwodu Drogowego w Sierakowicach oraz/lub na plac składowy w Kartuzach. Dostawa obejmuje również rozładunek materiału we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 2. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone pisemnie lub faksem lub pocztą elektroniczną przez pracownika Zarzadu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane najpóźniej w ciągu 6 dni (zgodnie z ofertą) od daty zgłoszenia zapotrzebowania. 3. Przedmiot dostawy winien posiadać Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny. 4. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy (wraz z załadunkiem wadliwego materiału), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości soli objętej zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianej soli w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania – jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 50 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczoną sól - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z transportem soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg Starogard Gdański.
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa 950 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich wraz z opinią Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie.
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2020/2021 w ilości 2.500 Mg.
Dodano: 2020-09-23 - „Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2020/2021”
Dodano: 2020-08-18 - Zakup i dostawa soli drogowej dla ZGK w Ustce w latach
Dodano: 2019-10-25 - Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2019-10-11 - „Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2019/2020”
Dodano: 2019-10-01 - Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gdańskim w sezonie zimowym 2019/2020
Dodano: 2019-09-24 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2019-09-06 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2019/2020 w ilości 2.500 Mg
Dodano: 2019-08-30