Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618506200 , fax. +48618529806
- Data zamieszczenia: 2020-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
ul. Krysiewicza 7/8
61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618506200, fax. +48618529806
REGON: 63086314700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa siatek i taśm do korekcji statyki narządu rodnego, nietrzymania moczu, sprzętu do chirurgii laparoskopowej, drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa siatek i taśm do korekcji statyki narządu rodnego, nietrzymania moczu, sprzętu do chirurgii laparoskopowej, drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zamówienie) stanowi: - Zamówienie częściowe nr 1: - Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu; - Zamówienie częściowe nr 2: - Dostawa systemu leczenia wypadania macicy; - Zamówienie częściowe nr 3: - Dostawa siatek do zabiegów korekty operacyjnej całkowitego wypadania narządów miednicy małej w laparotomii i laparoskopii; - Zamówienie częściowe nr 4: - Dostawa sprzętu do chirurgii laparoskopowej i na otwarto; - Zamówienie częściowe nr 5 - Dostawa materiałów medycznych; - Zamówienie częściowe nr 6 - Dostawa materiałów medycznych; - Zamówienie częściowe nr 7 - Dostawa materiałów medycznych; - Zamówienie częściowe nr 8 - Dostawa zestawów laryngologicznych; - Zamówienie częściowe nr 9 - Dostawa akcesoriów do zastosowania w urazach tkanek miękkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy (tabela Nr 1-9), który określa ilości i parametry. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141621-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu o dzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną