Centrum Usług Logistycznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226013329 , fax. +48226015011
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych
ul. Słoneczna 37
00-789 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226013329, fax. +48226015011
REGON: 142732546 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://cul.com.pl/pages/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 10 części” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 10 części. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowanie ilościowe jest określone w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty w rozbiciu na poszczególne lokalizacje. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03311000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla części nr 1 – 800,00 zł Dla części nr 2 – 500,00 zł Dla części nr 3 – 200,00 zł Dla części nr 4 – 2000,00 zł Dla części nr 5 – 300,00 zł Dla części nr 6 – 300,00 zł Dla części nr 7 – 3 000,00 zł Dla części nr 8 – 400,00 zł Dla części nr 9 – 200,00 zł Dla części nr 10 – 600,00 zł,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu polegające na: a) posiadaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17 poz. 127 ze zm.) lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać w szczególności: 1) OŚWIADCZENIE (dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego OŚWIADCZENIE składa każdy z nich); 2) Formularz oferty (osobny dla każdej części) wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty - osobnym dla każdej lokalizacji. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 6) dowód wniesienia wadium (osobny dla każdej części).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiału obsadowego karpia królewskiego do ITP ZD Falenty
Dodano: 2018-04-06 - Dostawa kroczka lina i amura do ITP ZD Falenty
Dodano: 2018-04-06 - Dostawa materiału obsadowego karpia królewskiego do ITP ZD Falenty
Dodano: 2018-03-27 - Dostawa materiału obsadowego karpia królewskiego do ITP ZD Falenty
Dodano: 2017-02-22 - Dostawa materiału obsadowego karpia królewskiego do Instytutu Technoligiczno-Przyrodniczego Zakład Doświadczalny w Falentach ul.Opackiego 19 woj. mazowieckie 05-090 Raszyn
Dodano: 2017-02-10 - Dostawa zwierząt dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostki Budżetowej w Płocku
Dodano: 2016-11-10