Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych zgodnie z bieżącymi potrzebami dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu Centralnego Biura Śledczego Policji w Łodzi, Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji z dostawą do: siedziby przy ul. Stokowskiej 21/25 w Łodzi; siedziby przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi; siedziby przy ul. Pienistej 71 w Łodzi. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z wymaganiami technicznymi zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2 nie ulegną zmianie przez cały czas trwania umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ustalone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. 5. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależny od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 6. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 4 umowy. 8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. 9. Termin ważności asortymentu, stanowiącego przedmiot umowy to termin wskazany przez producenta danego produktu. 10. Wszystkie materiały medyczne i opatrunkowe muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 11.Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego miejscu. 12. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem , że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 13. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic nitrylowych rozmiar M4
Dodano: 2022-04-13 - Dostawa rękawic nitrylowych roz.S
Dodano: 2022-04-13 - Dostawa rękawic nitrylowych roz. S - 3571 op. po 100 szt.
Dodano: 2022-02-28 - Dostawa rękawic nitrylowych roz. M - 3571 op. po 100 szt.
Dodano: 2022-02-28 - COV/20/2022 Dostawa rękawic nitrylowych
Dodano: 2022-02-23 - Dostaw rękawic nitrylowych -2631
Dodano: 2021-12-27 - Dostawa rękawic nitrylowych rozm. "M" - 2564 op.
Dodano: 2021-11-18 - Rękawice nitrylowe r.S
Dodano: 2021-11-08 - Dostawa rękawic nitrylowych roz. S
Dodano: 2021-10-06 - Dostawa rękawic nitrylowych bezpudrowych roz. M
Dodano: 2021-10-06