Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa rękawic medycznych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.

Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa rękawic medycznych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na realizację sukcesywnych dostaw rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o. Zamówienie podzielone zostało na trzy części. Szczegółowy opis asortymentu, który składa się na części określony został w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Rękawice muszą spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a także wymagania właściwe dla środków ochrony indywidualnej. Oznacza to, że na każdym opakowaniu rękawic musi zostać umieszczony symbol CE i numer partii/serii oraz etykieta w języku polskim, a wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem: certyfikat zgodności lub deklarację zgodności dla każdej pozycji asortymentowej. Jeżeli produkt oferowany przez Wykonawcę nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny, wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie w tym zakresie. Wraz z ofertą Wykonawca przedkłada również katalog z dokładnie wskazanymi pozycjami asortymentowymi. Opisane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą żądanych dokumentów, to Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. 5. Poza dokumentami wskazanymi w punkcie 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą następujących kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem: • część 1 poz. 1: - certyfikat ISO 22716:2007, - dokumenty badań potwierdzających czystość mikrobiologiczną na brak zawartości Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans, Staphylococcus aureus oraz Escherichia coli. • część 1 poz. 2: - dokumenty jednostki notyfikowanej potwierdzające zgodność z normami: EN 455-1; EN 455-2; EN 455-3; ASTM F1671; EN 374-3; ASTM D3577. • Część 1 poz. 3: - dokumenty jednostki notyfikowanej potwierdzające zgodność z normami: EN 374-1; EN 374-2; EN 374-3 (min. 5 cytostatyków na min. 3 poziomie), EN 455-1 ; EN 455-2; ASTM D3577; ASTM F1671, - raport z badań potwierdzający brak DPT, ZMBT, MBT. • Część 1 poz. 4: - dokumenty jednostki notyfikowanej potwierdzające zgodność z normami: EN 455; ASTM F1671; EN 371-1; EN 374-2; EN 374-3 (odporne na przenikanie cytostatyków). • Część 1 poz. 5: - dokumenty jednostki notyfikowanej potwierdzające zgodność z normami EN 455, EN 374-1; EN 374-2; EN 374-3. • Część 3 poz. 3: - dokumenty jednostki notyfikowanej potwierdzające zgodność z normami: EN 455; EN 374-3 lub EN 16523-1 : min. 18 substancji (poza cytostatykami) z czasem ochrony na co najmniej 1 poziomie, w tym kwasy organiczne i nieorganiczne, zasady, alkohole i aldehydy (potwierdzić raportem z badań); EN 374-1; ASTM D6978, ASTM F1671 - certyfikaty norm ISO 13485; ISO 14001; OHSAS 18001. Opisane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą żądanych dokumentów, to Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. 6. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć próbki rękawic, które poddane zostaną ocenie jakościowej – po 3 sztuki rękawic dla każdej pozycji w każdej części (Zamawiający nie wymaga przedłożenia par rękawic, tylko po 3 sztuki). W przypadku kiedy w załączniku nr 1 podano zakres rozmiarów rękawic, to należy przedłożyć rękawice w największym możliwym rozmiarze, oczekiwanym przez Zamawiającego. Próbki nie podlegają uzupełnieniu. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą żądanych próbek, to Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. 7. Zamawiający deklaruje, że w okresie trwania umowy zakupi pełny asortyment określony w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw o 30 % względem ilości określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (zakres objęty prawem opcji), po cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowym, w okresie trwania umowy, po wykorzystaniu asortymentu podstawowego. 8. Wykonawca realizować będzie dostawy sukcesywnie na każde zamówienie Zamawiającego (jego przedstawiciela) zgłaszane elektronicznie na adres e-mail Wykonawcy podany w umowie. 9. Wykonawca realizuje dostawy w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych, następujących po dniu złożenia zamówienia, w godzinach od 8.00-14.00. Towar należy dostarczyć bezpośrednio do magazynu sprzętu jednorazowego (pomieszczenie w piwnicy szpitala). Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych – wolnych ustawowo od pracy. 10. Cena oferty musi uwzględnia wszystkie koszty związane z dostawą asortymentu do Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. 12. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy lub niezgodny z zamówieniem w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 13. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem. 14. Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 15. Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT – oryginał oraz kopię. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w formie elektronicznej, zgodnie z BLOZ 9, format pliku txt. Wykonawca może również dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. 17. Zamawiający stosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa PZP. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Każdy Wykonawca może złożyć w postępowaniu tylko jedną ofertę. 19. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z Wykonawcą. 20. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, przy czym udowodnienie równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje dla żadnej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach