Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 035 , fax. 242 358 090
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 035, fax. 242 358 090
    REGON: 29172400000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych w ilościach określonych w PAKIECIE 1 (załącznik nr 1a do SIWZ). 2. Każdy z Wykonawów może składać ofertę na wybraną przez siebie pozycje wskazaną w PAKIECIE 1. 3. Zamówienie wymienionych w PAKIECIE 1 rękawic jednorazowych następować będzie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściaj niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Zamówienie będzie przesłane faksem lub drogą e-mailową przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu – dodatkowego. 4. Dostawy rękawic jednorazowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 5. Miejscem dostawy, o której w ust 4 tego rozdziału będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę rękawic jednorazowych Zamawiający rozumie dowóz zamówionego przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu. 6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do magazynu, o którym mowa w ust. 5 tego rozdziału przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału wraz z fakturą. 7. Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału musi: 1) być nowy, wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodne z przeznaczeniem, 2) być nienaruszony i opakowany oryginalnie, 3) posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. 8. Przedmiot zamówienia określony jako sterylny musi mieć co najmniej 6 miesięczny okres ważności licząc od momentu ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 9. Przedmiot niniejszego zamówienia musi posiadać dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanych wyrobów medycznych, o których mowa w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). 10. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne wpisane do Rejestru Wyrobów Medycznych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm). 11. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium dla PAKIETU 1 w wysokości: 6.467,00 PLN lub: Pozycja 1 - 1.560,00 PLN Pozycja 2 - 4.600,00 PLN Pozycja 3 - 270,00 PLN Pozycja 4 - 37,00 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 do dnia 18.12.2020 r. do godziny 10:30 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 18.12.2020 r. do godziny 10:30. 6) Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 7) Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13 niniejszego rozdziału. 9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż złożona oferta o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie 2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji “Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 3) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – składane są oddzielnie dla każdego z partnera. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach