Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
ul. Wyczółkowskiego 15 15
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
REGON: 23002192300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla SP ZOZ w Bogatyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla SP ZOZ w Bogatyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne PAKIETY (CZĘŚCI). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załączniki od Nr II.1 do Nr II.2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę bezpłatnych i bezzwrotnych próbek rękawic w ilości: a) PAKIET (CZĘŚĆ) Nr 1: Dostawa rękawic diagnostycznych - po 1 opakowaniu (100 szt.) każdego rozmiaru z każdego asortymentu; b) PAKIET (CZĘŚĆ) Nr 2: Dostawa rękawic chirurgicznych - po 5 par każdego rozmiaru z każdego asortymentu. 5. Próbki przedmiotu zamówienia z określonych asortymentów w ramach danych Pakietów (Części) muszą zostać złożone przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętym opakowaniu - osobnym (innym) niż składana oferta. Próbki posłużą do dokonania oceny oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie kryterium: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 5. Oferowane wyroby medyczne różnego przeznaczenia muszą spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. nr. 93, poz. 896 z późn. zm.). 6. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 7. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (w tym zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331414200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, tj. przedłożenia: a) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy [załącznik nr III do SIWZ]; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu, jak niżej: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy [wzór - załącznik nr III do SIWZ]. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 4. Dokument, o których mowa w punkcie punkcie 3 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 3a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 4 stosuje się odpowiednio. Dokumenty winny być przedłożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozbogatynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy ZP/13/2016
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy rękawic chirurgicznych
Dodano: 2016-05-13 - PN 38/16 - DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH II
Dodano: 2016-04-28 - Dostawy rękawic ortopedycznych, aparatów kroplowych do infuzji cytostatyków, mankietów do kardiomonitorów wielokrotnego pomiaru ciśnienia krwi, osłon na aparat Intrabeam, tac do leków na 32 kieliszki, jednorazowych serwet służących do wykonania cystoskopii
Dodano: 2016-03-03 - RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH USK/DZP/PN-197/2015
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa rękawic jednorazowych niesterylnych wg pakietów 1 - 4
Dodano: 2015-11-02 - SPRAWA BZP.3810.99.2015.JU
Dodano: 2015-07-31 - BZP.3810.85.2015.JU
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
Dodano: 2015-06-12 - BZP.3810.72.2015.JU
Dodano: 2015-06-03