Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla SP ZOZ w Bogatyni

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    ul. Wyczółkowskiego 15 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
    REGON: 23002192300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla SP ZOZ w Bogatyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla SP ZOZ w Bogatyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne PAKIETY (CZĘŚCI). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załączniki od Nr II.1 do Nr II.2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę bezpłatnych i bezzwrotnych próbek rękawic w ilości: a) PAKIET (CZĘŚĆ) Nr 1: Dostawa rękawic diagnostycznych - po 1 opakowaniu (100 szt.) każdego rozmiaru z każdego asortymentu; b) PAKIET (CZĘŚĆ) Nr 2: Dostawa rękawic chirurgicznych - po 5 par każdego rozmiaru z każdego asortymentu. 5. Próbki przedmiotu zamówienia z określonych asortymentów w ramach danych Pakietów (Części) muszą zostać złożone przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętym opakowaniu - osobnym (innym) niż składana oferta. Próbki posłużą do dokonania oceny oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie kryterium: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 5. Oferowane wyroby medyczne różnego przeznaczenia muszą spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. nr. 93, poz. 896 z późn. zm.). 6. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 7. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (w tym zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331414200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, tj. przedłożenia: a) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy [załącznik nr III do SIWZ]; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu, jak niżej: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy [wzór - załącznik nr III do SIWZ]. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 4. Dokument, o których mowa w punkcie punkcie 3 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 3a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 4 stosuje się odpowiednio. Dokumenty winny być przedłożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozbogatynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach