Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
- Data zamieszczenia: 2012-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
ul. Konarskiego 2 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
REGON: 00000147100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI Zamawiający wymaga, aby oferowane środki czystości (produkty chemiczne) nie były sklasyfikowane jako niebezpieczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikowania substancji i preparatów chemicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 243 poz. 2440 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków chemicznych sklasyfikowanych jako niebezpieczne tylko w przypadku, gdy z uwagi na przeznaczenie i sposób działania nie można zastąpić ich innymi, występującymi na rynku środkami chemicznymi o podobnym działaniu, zakwalifikowanymi w myśl ww. rozporządzenia do środków bezpiecznych. W takim przypadku: a)szkodliwość zaoferowanych środków czystości nie może dotyczyć niebezpiecznego działania toksycznego dla człowieka, działania żrącego i drażniącego na oczy oraz drogi oddechowe w wyniku inhalacji; b)zaoferowane substancje i preparaty chemiczne nie mogą mieć właściwości wybuchowych, utleniających, skrajnie łatwopalnych, rakotwórczych, mutagennych i działających szkodliwie na rozrodczość. Opakowania produktów sklasyfikowanych jako niebezpieczne muszą być odpowiednio oznakowane znakami bezpieczeństwa. Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej wymagań, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wskazane w punkcie II.6 niniejszej SIWZ. Zamawiający określa następujące wymagania szczegółowe: -Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania naściennego systemu mieszającego koncentrat produktów wymienionych w poz. 1, 4 i 8 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ z wodą w ilości 25 szt.; użyczenie systemu mieszającego obejmuje: -nieodpłatny montaż i demontaż systemu mieszającego w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego; -nieodpłatne podłączenie pojemników do systemu mieszającego i ustawienie dozowania środków; -nieodpłatne wykonywanie wszelkich koniecznych napraw, regulacji i czynności serwisowych systemu mieszającego przez cały okres trwania umowy; -Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, nieodpłatnego dostarczania kraników do uzupełniania butelek operacyjnych dla środków wymienionych w poz. 1, 4, 8 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 115 sztuk w całym okresie obowiązywania umowy; -Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, nieodpłatnego dostarczania butelek operacyjnych ze spryskiwaczem do ekonomicznego nanoszenia dla środków wymienionego: a) w poz. 1, 4, 8 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 180 szt. w całym okresie obowiązywania umowy; b) w poz. 14 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 60 szt. w całym okresie obowiązywania umowy -środki wyszczególnione w poz. 3, 7 ,11 Załącznika nr 1 do SIWZ, tj. nabłyszczacz do podłóg, płyn do codziennej pielęgnacji, płyn do usuwania nabłyszczacza - ze względu na konieczność zachowania właściwej technologii nakładania, bieżącej konserwacji i usuwania powłok ochronnych - muszą być wyprodukowane przez jednego producenta; -Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania środków czystości z wykorzystaniem systemów mieszających i opakowań operacyjnych, w szczególności w zakresie zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu protokół szkolenia, zawierający co najmniej datę przeprowadzenia szkolenia, dokładny przedmiot szkolenia oraz listę i podpisy uczestniczących w nim osób. -Przedmiot zamówienia, obejmuje dostarczanie (tj. załadunek, transport, rozładunek i wniesienie) nabywanych artykułów w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce, na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. - Szczegółowy opis profesjonalnych środków czystości, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz Cenowy). - Ilości profesjonalnych środków czystości wskazane w Formularzu Cenowym są ilościami przewidywanymi, ustalonymi w oparciu o ich zakładane zużycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonych faktycznie środków czystości. Podstawą ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w takiej sytuacji będą zadeklarowane w ofercie ceny jednostkowe oraz ilości faktycznie nabytych środków czystości. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy dokonana w wyniku zmiany ilości faktycznie dostarczonych artykułów nie stanowi zmiany treści umowy ws. zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacania wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów czystościowych cz. 2 - P/15/CZYSTOŚĆ II/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa środków higieniczno- sanitarnych i akcesoriów do sprzątania, rękawic, rurek anoskopowych, ligniny, preparatów do dezynfekcji dla CWPL CePeLek SP ZOZ
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ SPRZĘTU DO HIGIENIZACJI DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa artykułów czystościowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów czystosciowych
Dodano: 2016-04-28 - Środki czystościowe i artykuły higieniczne.
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa środków i materiałów czystościowych oraz akcesoriów do sprzątania dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa środków czystości dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-20/2016
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości
Dodano: 2016-02-12 - IFPS/03/16
Dodano: 2016-02-05