Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej w Dylągówce.

Szkoła Podstawowa im.Polskiego Czerwonego Krzyża ogłasza przetarg

  • Adres: 36-025 Dylagówka, Dylągówka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0172295479
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im.Polskiego Czerwonego Krzyża
    Dylągówka 29
    36-025 Dylagówka, woj. podkarpackie
    tel. 0172295479
    REGON: 001131075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spdylagowka.itl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej w Dylągówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej w Dylągówce – zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium poza cenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium poza cenowego – czas reakcji). 3) Zamawiający wymaga aby artykuły spożywcze spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz.1154). 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Opis, zakres i przedmiot części: a) Część 1: Pieczywo Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1A do SIWZ dla części.1. b) Część 2: Nabiał Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2B do SIWZ dla części.2. c) Część 3: Artykuły spożywcze Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 3C do SIWZ dla części.3. d) Część 4: Ryby Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2D do SIWZ dla części 4 e) Część 5: Owoce i warzywa Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz jaj w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do nr 2E SIWZ części 5 f) Cześć 6: Mięsa i wędliny Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędliny w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do nr 2F SIWZ dla części 6 g) Cześć 7: Mrożonki Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mrożonych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do nr 2G SIWZ dla części 7 h) Cześć 8: Wyroby garmażeryjne Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do nr 2H SIWZ dla części 8 2) Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 3) Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla poszczególnych części stanowiący Załączniki od nr 2A do 2H do SIWZ dostępne w oddzielnych plikach tj.: a) dla Części 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik nr 2A do SIWZ; b) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 – Załącznik nr 2B do SIWZ; c) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik nr 2C do SIWZ; d) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik nr 2D do SIWZ; e) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 – Załącznik nr 2E do SIWZ; f) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 – Załącznik nr 2F do SIWZ; g) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 – Załącznik nr 2G do SIWZ; h) dla Części 8: OPZ dla cz. 8 – Załącznik nr 2H do SIWZ 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 30 % wskazanych w załączniku do niniejszej umowy ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości poszczególnych asortymentów określonych w Załączniku nr 1 do umowy, nie więcej jednak niż 30 %. 5. Wymagania (określone w przedmiocie zamówienia) związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA oraz FORMULARZ CENOWY ( dla wybranej części)– musi być złożony w oryginale w formie pisemnej; 2) oświadczenie/a na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, o braku podstaw do wykluczenia zawarte w formularzu OFERTA – musi być złożone w oryginale w formie pisemnej; 3) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi być złożone w oryginale w formie pisemnej; 4) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem pełnomocnictwa i ust. 4 – muszą być złożone oryginale w formie pisemnej lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach