Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni szpitala przez okres 12 miesięcy.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni szpitala przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni szpitala przez okres 12 miesięcy. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety. Pakiet nr 1 – Mięso świeże i wędliny Pakiet nr 2 – Mrożonki Dokładny zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach do SIWZ tj. formularzu cenowym oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność przewidzenia faktycznego zapotrzebowania zastrzega sobie prawo przesunięć w zakresie rzeczowym i ilościowym towaru z zastrzeżeniem, że wprowadzone zmiany nie mogą skutkować przekroczeniem wysokości zobowiązania finansowego określonego w ofercie oraz zawartej umowie. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta i nazwy handlowej dla każdego oferowanego produktu. Niepodanie przez Wykonawcę nazwy producenta i nazwy produktu* dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o gorszych parametrach niż wymagane przez Zamawiającego nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. *Zamawiający informuje, że nazwa produktu powinna pozwolić na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego towaru. Wpisanie nazwy ogólnej, charakterystycznej dla grupy asortymentowej danego producenta spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane i dostarczane produkty spełniały odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z obowiązującym prawem żywnościowym, w tym: warunki sanitarne w zakresie pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania i transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Ponadto, wszystkie zaoferowane produkty powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność powinna posiadać odpowiednie terminy przydatności, zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby producent/wytwórca oferowanych wyrobów posiadał wdrożony i stosowany system zasad GHP, GMP, HACCP (Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia stosowanych oświadczeń i dokumentów opisanych w SIWZ w przedmiotowym zakresie) Zamawiający wymaga, aby produkty dostarczane były transportem własnym Wykonawcy, na swój koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) (wykonawca zobowiązany będzie do złożenia stosowanych oświadczeń i dokumentów opisanych w SIWZ w przedmiotowym zakresie). Zamawiający nie dopuszcza dostaw towarów poprzez firmy kurierskie itp. 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą Postać papierowa oferty Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Postać elektroniczna oferty Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Postać papierowa oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem d) Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu HACCP treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ e) Oświadczenie, że zakład produkcyjny został odebrany i jest kontrolowany przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej i/lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ f) Oświadczenie, że transport produktów żywnościowych będzie odbywał się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) oraz, że środki transportu zostały dopuszczone do przewozu żywności przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej wg treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI. a,d,e,f, SIWZ stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP Postać elektroniczna oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzone w oryginale postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego d) Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu HACCP treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ e) Oświadczenie, że zakład produkcyjny został odebrany i jest kontrolowany przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej i/lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ f) Oświadczenie, że transport produktów żywnościowych będzie odbywał się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) oraz, że środki transportu zostały dopuszczone do przewozu żywności przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej wg treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI. a,d,e,f, SIWZ stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP 7. Prawo opcji: a) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 50% wartości umowy b) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do siwz, poprzez zwiększenie każdej z pozycji o maksimum 50 %, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie może zostać przekroczona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach