Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778 26 00 , fax. 22 779 09 90
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Batorego 44
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778 26 00, fax. 22 779 09 90
    REGON: 14637864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BGZ PNB Paribas, Nr konta: 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr 7/2020”. dla zadania nr 1: 605,00 zł dla zadanie nr 2: 65,00 zł dla zadania nr 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. dla zadania nr 4: 125,00 zł dla zadania nr 5: 542,00 zł dla zadania nr 6: 2 000,00 zł dla zadania nr 7: 520,00 zł dla zadania nr 8: 235,00 zł dla zadania nr 9: 445,00 zł dla zadania nr 10: 1 000,00 zł dla zadania nr 11: 760,00 zł dla zadania nr 12: 800,00 zł dla zadania nr 13: 1 400,00 zł dla zadania nr 14: 65,00 zł dla zadania nr 15: 120,00 zł dla zadania nr 16: 820,00 zł dla zadania nr 17: 70,00 zł dla zadania nr 18: 320,00 zł dla zadania nr 19: 87,00 zł. 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. był nie ponumerowany niezwiązany na stałe z ofertą. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 3. W zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, należy przedłożyć: a) Zaświadczenie o dopuszczeniu samochodów do transportu żywności – nie dotyczy zadania nr 18 (Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci). b) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914) oraz inne przepisy dotyczącego danego rodzaju towarów. c) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej. d) Oświadczenie o naświetlaniu jaj promieniami UV – C – dotyczy zadania nr 7 (Jaja). e) Zaświadczenie o wdrożonym i stosowanym systemie zarządzania jakością GMP, GHP, HACCP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach