Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich

Zakład Karny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4400420-25
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 1
    ul. Karola Miarki 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4400420-25
    REGON: 00032023600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Jogurt naturalny czysty, opakowanie kubek 0,135kg lub 0,150kg w ilości 700kg, dostawy sukcesywne po około 13kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, 2. Mleko w proszku granulowane z przeznaczeniem do zagotowania opakowanie worki do 25kg w ilości 600kg, dostawy sukcesywne po około 20kg., 3. Ser topiony czysty kostka 0,100kg, w ilości 4 000kg, dostawy sukcesywne po około 130kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni, 4. Ser twaróg półtłusty, opakowanie kostka 0,250kg w ilości 12 600kg, dostawy sukcesywne po około 200kg., termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, 5. Ser żółty GOUDA lub równoważny, kostki, w ilości 4 000kg dostawy sukcesywne po około 130kg., termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni, 6. Ser homogenizowany czysty, opakowanie 0,150kg, w ilości 6 000kg, dostawy sukcesywne po około 150kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, 7. Serek ziarnisty -Wiejski- lub równoważny, opakowanie 0,200kg w ilości 6 000kg, dostawy sukcesywne po około 150kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, 8. Śmietana 18% UHT, opakowanie kartonik 0,400l lub 0,500l w ilości 2 200l, dostawy sukcesywne po około 70l, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 21 dni, 9. Serek kanapkowy lub równoważny o smaku czosnek, szczypior lub warzywa, opakowanie 0,150kg, w ilości 6 000kg, dostawy sukcesywne po około 150kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni. Wymagana jest jedndakowa data przydatności do spożycia dla całej partii dostarczonego artykułu żywnościowego. Dotyczy to wszystkich w/w pozycji. Jakość w/w art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym t.j (posiadają środek transportu przystosowany do przewozu art. żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt e) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: pkt 9 w SIWZ a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2, do SIWZ), 9.1. Do oferty należy załączyć również: a) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto oraz wartość brutto (załącznik nr 4 do SIWZ ), b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) podpisany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) d) informacje dotyczące podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w/w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy wpisać -nie dotyczy-, e) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 od a) do d) oraz w pkt 9.1.ppkt b) winien załączyć każdy z przedsiębiorców składający ofertę wspólną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach