Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Szczawno, ul. Parkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0509 413169
- Data zamieszczenia: 2010-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Szczawno, ul. Parkowa 2 2
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 0509 413169
REGON: 00031180000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na podstawie recept o cenach urzędowych i obniżką dla pacjentów - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych na podstawie recept o cenach urzędowych i obniżką dla pacjentów - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie. 2. Wszystkie zamawiane produkty lecznicze i materiały medyczne muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu w Polsce oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru wystawionych recept w siedzibie Zamawiającego i realizacji zapotrzebowania Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia, a recepty /cito/ w ciągu 4 godzin. Dotyczy to również dni wolnych od pracy, niedziel i świąt. 4. Miejsce sukcesywnych dostaw: Wykonawca dostarczy leki do Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie. 5. Zamawiający zobowiązuje się do odebrania przedmiotu dostawy i zapłacenia ceny. 6. Termin zapłaty faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania faktury, przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. 7. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości zamawianych produktów leczniczych, w miarę potrzeb i posiadanych środków finansowych przy zachowaniu ceny jednostkowej. 8. Zmiana cen może ulec jedynie w przypadku: a. zmiany cen urzędowych (po przedłożeniu pisemnego potwierdzenia nowych cen towaru), b. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną