Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-226 Wrocław, Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 66 212, , fax. 71 77 66 200
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
    Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
    50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 66 212, , fax. 71 77 66 200
    REGON: 02118481900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych. Dopuszcza się inną wielkość opakowania jednostkowego niż podana przez Zamawiającego w kolumnie 6 Formularza cenowego - wymagane jest wówczas wypełnienie kolumny 16 przedmiotowego załącznika. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagany minimalny termin ważności produktów – 12 miesięcy liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać termin ważności krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Realizacja dostaw w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia dyspozycji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 24 - godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych, o ile zaistnieje taka potrzeba. W kolumnie 3 załącznika nr 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktu tożsamą z nazwą produktu użytą (podaną) w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dla opisanej w kolumnie 5 załącznika nr 2 do SIWZ postaci farmaceutycznej Zamawiający dopuszcza zamienne zaoferowanie: • tabletek, tabletek powlekanych, tabletek drażowanych, drażetek, kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek miękkich, kapsułek elastycznych itp. • ampułek, fiolek, ampułkostrzykawek, wlewów, worków, pojemników, opakowań, butelek, flakonów, automatycznych wstrzykiwaczy itp. • tabletek (powlekanych) o kontrolowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o modyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o zmodyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o przedłużonym działaniu itp. • tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych, globulek, kapsułek dopochwowych itp. • czopków, czopków doodbytniczych itp. • zawiesiny do nebulizacji, roztworu do nebulizacji. Użyte przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ określenie „opakowanie” należy rozumieć jako: flakon, fiolka, butelka, pojemnik itp. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie 17 do każdego zaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny : urzędowa /U/, rynkowa /R/-waloryzacja wg GUS, produkty z importu /W/-zmiany cen w przypadku zmiany kursu walut. W przypadku czasowego wstrzymania w obrocie, wycofania, zaprzestania produkcji Wykonawca jest zobowiązany do wyceny asortymentu oraz wpisania w kolumnie 18 adnotacji o braku dostępności. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktu, artykułu z inną wielkością opakowania jednostkowego niż podana w kolumnie 6 załącznika nr 2 do SIWZ. Wymagane jest wówczas wpisanie oferowanej wielkości opakowania do kolumny 16 W takim przypadku do porównania cenowego ofert, Wykonawca zobowiązany jest podać w kolumnie 16 przeliczoną ilość opakowań z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od ich zgłoszenia. Dokładny termin na realizację reklamacji Wykonawca przedstawi w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wymagany termin płatności – 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SIWZ. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ– formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach