Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa: polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadu przefermentowanego – Zadanie A,polielektrolitu w formie emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego – Zadanie B, PIX 113 – Zadanie C, na potrzeby PWiK w Piasecznie Sp. z o.o.”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, Ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 750 23 20; 701 54 00 , fax. 22 701 54 04
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o.
    Ul. Żeromskiego 39
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 22 750 23 20; 701 54 00, fax. 22 701 54 04
    REGON: 14161860100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa: polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadu przefermentowanego – Zadanie A,polielektrolitu w formie emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego – Zadanie B, PIX 113 – Zadanie C, na potrzeby PWiK w Piasecznie Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: A)polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadu przefermentowanego – Zadanie A, B)polielektrolitu w formie emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego – Zadanie B, C)PIX 113 – Zadanie C, na potrzeby PWiK w Piasecznie Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.02.2017 r. do dnia 31 marca 2018 r. Zamawiający w tym okresie szacuje ilość: A)Zadanie A – 24 000 kg B)Zadanie B – 28 m3 C)Zadanie C – 290 000 kg Podane wyżej ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. W przypadku zamówienia w ilości mniejszej niż podana wyżej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej również Załącznikiem A lub „Opisem przedmiotu zamówienia”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24542000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) dla ZADANIA A – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych); b) dla ZADANIA B – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych); c) dla ZADANIA C – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Wymagane jest, aby znalazły się następujące zapisy dla uznania ważności wadium: „Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca nie złożył w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w § 45 Regulaminu, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w SIWZ lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.” Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.1 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach