Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237200. 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych, zwanych dalej artykułami, dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Pod pojęciem -sukcesywnej dostawy-należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień składanych przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego, przesyłanych do Wykonawcy drogą elektroniczną (w wyjątkowych sytuacjach: faksem lub pisemnie) przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 5.Dostawa artykułów będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż określony § 2 ust. 2 projektu umowy. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 6.Miejscem dostawy artykułów będzie siedziba każdej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Górek Wschodnich i Helu. W związku z tym Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni dostępną na stronie www.ug.edu.pl. 7.Artykuły muszą: 1)być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnego działania, wyprodukowane nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby artykuły nie posiadały wad fizycznych i prawnych, 2)zostać dostarczone, rozładowane i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3)być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na artykułach, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. 2014r poz. 1645 z późn. zm.), 5)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, artykuły wykorzystujące energię muszą mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach artykułu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r poz. 1203). 8.Gwarancja na artykuły nie krótsza niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 4 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego artykułu, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego artykułu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 i 4 umowy, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułu w jego pełnym zakresie. 10. W przypadkach określonych w pkt. 9 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany artykułu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu artykułu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy, Zamawiający naliczy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż proponowane przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia o 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 13.Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 8 (do SIWZ) wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty. 14.Umowa realizowana będzie sukcesywnie przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania wartości umowy brutto, w zależności od tego, który wariant nastąpi wcześniej. W przypadku niewyczerpania wartości umowy brutto w terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 6 a) projektu umowy. Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych* od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy - z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII SIWZ - termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. *Przez określenie -dni robocze- Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016r, 27.05.2016r i 31.10.2016r. 15.Szczegóły zamówienia podane są w rozdz. II SIWZ, w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowo-przedmiotowy) i załączniku nr 5 do SIWZ (projekt umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział VII SIWZ: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9.500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r, poz. 1804 z późn. zm.). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-29/16/SS - Sukcesywna dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych dla UG. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 3. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 10.W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11.Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1)przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji poszczególnych zamówień
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach