"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 (58) 586 75 86
- Data zamieszczenia: 2017-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
Pod Otomino 44
83-330 Żukowo, woj. pomorskie
tel. +48 (58) 586 75 86
REGON: 220793020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skzukowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu jomb - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 25000. 2. Parametry techniczne płyt jomb zostały szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ. 3. Ilość przedmiotu zamówienia została podana szacunkowo na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wskazanych powyżej, a wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 4. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie ceny jednostkowej ustalonej w oparciu o ofertę przedłożoną przez wykonawcę. 5. Wszystkie dostarczane przez wykonawcę płyty drogowe muszą odpowiadać odpowiednim normom, a także posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym. 6. Dostawa płyt drogowych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie gminy Żukowo. Preferowany transport samochodem z HDS. Zamawiający wymaga, aby płyty były ułożone mniejszymi otworami do góry. 7. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu i rozładunku spoczywa na wykonawcy. 8. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb zamawiającego, na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną, w ilości nie mniejszej niż 150 sztuk jednym kursem. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, w przypadku złożenia zamówienia przez zamawiającego w godzinach 7:30 - 8:30 rano, w tym samym dniu w terminie zadeklarowanym w formularzu oferty. Natomiast w przypadku złożenia zamówienia przez zamawiającego po godzinie 8:30 rano, w następnym dniu roboczym zamawiającego w godzinach od 8:00 do 12:00. Przez dni robocze zamawiającego należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 10. W każdym zamówieniu zamawiający określi miejsce oraz wielkość dostawy. 11. Każdorazowa ilość dostarczanych płyt drogowych winna być udokumentowana dokumentm WZ oraz atestem (deklaracją zgodności) potwierdzającym jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia z odpowiednią normą. 12. W przypadku dostarczenia płyt drogowych w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, zamawiający może odmówić odbioru całej dostawy lub jej części, a wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia materiału zgodnego z zamówieniem w ciągu 24 godzin. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości i jakości dostarczanych płyt drogowych w całym okresie realizacji umowy. Na żądanie zamawiającego, wykonawca winien w każdym czasie przedstawić deklarację zgodności dostarczonego materiału. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczanych płyt drogowych, zamawiający może przy udziale wykonawcy pobrać próbkę i przekazać ją do przebadania w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań, wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię płyt i pokryje koszty zleconych badań. 15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone płyty drogowe. 16. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 25 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002, SGB-Bank S.A., z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/13/D/17”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, kopia potwierdzenia wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2024-06-17 - Dostawa nowych płyt drogowych typu JUMBO
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2024.
Dodano: 2024-01-30 - Zakup i dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 w ilości 2.500 szt
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa materiałów budowlanych na rzecz Nadleśnictwa DRETYŃ
Dodano: 2023-10-07 - Dostawa materiałów budowlanych na rzecz Nadleśnictwa DRETYŃ
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa materiałów budowlanych na rzecz Nadleśnictwa Warcino.
Dodano: 2023-05-22 - Zakup nowych płyt drogowych typu Jumbo
Dodano: 2023-02-18 - Sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu jomb dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.
Dodano: 2022-09-13 - Sukcesywna dostawa płyt drogowych wielootworowych typu jomb dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.
Dodano: 2022-09-09