Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010 W PODZIALE NA ZADANIA

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010 W PODZIALE NA ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/2010 w podziale na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:14.21.11.00-3- piasek. 2..Uziarnienie piasku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska ( Dz.U. Nr 230, poz.1960 z dnia 27 października 2005) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach oraz wg. wytycznych zimowego utrzymania dróg Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, uziarnienie nie powinno przekraczać 1 mm, bez zanieczyszczeń organicznych ( humus, traw, korzeni) bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych ( przydatność do zimowego utrzymania dróg), zawartość ziaren pylastych od 0,075 mm nie może przekraczać 3%. Maksymalna ilość piasku wynosi 12 950 Mg. Zamawiana ilość piasku jest wielkością orientacyjną, która zależnie od potrzeb może ulec zmianie ( zmniejszeniu) w trakcie realizacji umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zlecenie telefoniczne(fax) w okresie do 3 dni, a w warunkach szczególnych do 5 dni. Przez warunki szczególne rozumie się takie, przy wystąpieniu, których ogłoszony został stan klęski żywiołowej. Do oferty należy przedłożyć badania laboratoryjnego (oznaczenie składu uziarnienia, ocena ścieralności kruszywa, stopnia poprawy współczynnika tarcia i jej długotrwałości oraz równomierności rozkładu materiału uszorstniającego na drodze na przydatność piasku) do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg (ulic). W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, że dostarczony piasek jest złej jakości, zostaną przeprowadzone kontrolne badania laboratoryjne. Dostarczona partia piasku niezgodnego z normą zostanie wymieniona na nową, a kosztami badań laboratoryjnych obciążony zostanie dostawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia, na każde zadanie oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. ( Badania laboratoryjne, oznaczenie składu uziarnienia, ocena ścieralności kruszywa, stopnia poprawy współczynnika tarcia i jej długotrwałości oraz równomierności rozkładu materiału uszorstniającego na drodze na przydatność piasku) do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg ulic) zgodnie z pkt. 7.2 i 7.4.2. SIWZ. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1 do 3 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3 ., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości i wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach