Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, skoroszytów i kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-620 Kielce, ul. Oskara Kolberga 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 3457496, 041 3671611
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
    ul. Oskara Kolberga 4 4
    25-620 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 3457496, 041 3671611
    REGON: 29114910400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, skoroszytów i kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, skoroszytów i kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Uwierzytelnione kserokopie dokumentów ( certyfikaty i deklaracje zgodności, potwierdzenia gwarancyjne producenta,) wynikające ze szczegółowego opisu zadania (SIWZ pkt. 4.1). 4. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawców lub podpisaniu oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Podmioty mające miejsce zamieszkania lub siedzibę poza granicami kraju, przedstawiają równoważne dokumenty i oświadczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkielce.pl , www.bip.pupkielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach