Przetargi.pl
sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Karowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 642 45 30 , fax. 055 642 45 30
  • Data zamieszczenia: 2011-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Karowa 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 642 45 30, fax. 055 642 45 30
    REGON: 00066295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i urządzeń silnikowych użytkowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 09.13.21.00-4 Nazewnictwo wg CPV: benzyna bezołowiowa Przedmioty dodatkowe: CPV: 09.13.41.00-8 Nazewnictwo wg CPV: olej napędowy Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne bezgotówkowe dostawy paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu, w następujących ilościach: Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa 1 Benzyna bezołowiowa Pb 95 4 000 litrów 2 Olej napędowy 1 200 litrów Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. W chwili obecnej Zamawiający posiada: - jeden samochód, maszynę Zamboni oraz sprzęt do pielęgnacji terenów zielonych, - trzy ciągniki. Oferowane paliwa muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz.1441). 1. Zakupy ww. paliw dokonywane będą za pomocą kart paliwowych wystawianych na okaziciela ( na firmę) - w ilości minimum 2 kart. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie 2 razy w miesiącu na postawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1. do 15. dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. 2. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring transakcji, z uwzględnieniem: - daty tankowań, - miejsca tankowań, - ilości tankowanego paliwa, - ceny 1 litra paliwa, - wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu. 3. Nowe karty wydawane będą Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. W przypadku zgłoszenia utraty karty przez Zamawiającego Wykonawca zapewni blokadę karty w sieci punktów sprzedaży. 4. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie na zasadzie tankowań: - bezpośrednio do zbiorników w pojazdach służbowych, - do kanistrów z przeznaczeniem do użytkowanych urządzeń silnikowych, stosownie do potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy i funkcjonujących w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Karowej 1 w Elblągu - przez uprawnionych pracowników MOSiR w Elblągu, we wszystkie dni tygodnia. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamów ienie z dołożeniem należytej staranności przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.elblag.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach