Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy

SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, KLASZTORNA
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 885130170
  • Data zamieszczenia: 2022-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
    KLASZTORNA
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 885130170
    REGON: 362189741
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyosoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOD CPV: 09100000-0 - Paliwa1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości ok. 11.000 litrów miesięcznie na następujących warunkach:1) Paliwo musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06E „Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań” oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz.1680) lub aktualnych aktów prawnych zastępujących powyższe;2) Dostawa do zbiorników dystrybutorów Zamawiającego, które znajdują się w bazach położonych w Trzcińsko-Zdrój przy ulicy Ceglanej 8 oraz w Dolicach działka 1416;3) Planowane po 2 dostawy miesięcznie na każdą bazę Zamawiającego w zależności od potrzeb;4) Dostawa realizowana będzie w terminie dwóch (2) dni roboczych od dnia przekazania zapotrzebowania przez Zamawiającego;2. Zamawiający zastrzega, że podane w ust. 1 miesięczne ilości paliwa są orientacyjne i mogą wahać w granicach +/- 30 %.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w SOPZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach