Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz akcesoriów do samochodów służbowych dla ANR OT w Olsztynie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych w 2014 roku

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz akcesoriów do samochodów służbowych dla ANR OT w Olsztynie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do środków transportu Zamawiającego oraz akcesoriów do samochodów służbowych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych. 2. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa PB 98 oktanów oraz olej napędowy do samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres 1 roku (01.01.2014 r. - 31.12.2014 r.) wyniesie: 60.000 litrów benzyny bezołowiowej PB 98 oraz 10.000 litrów oleju napędowego. 3. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie do 33 samochodów służbowych ANR OT Olsztyn w systemie elektronicznych kart paliwowych. Częstotliwość tankowania odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. 4. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie nie wyższej niż obowiązujące klientów detalicznych na stacji paliw w dniu dokonywania zakupu. 5. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości (mniejszych ilości), ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 6. Wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość tankowania paliwa w formie bezgotówkowej we wszystkie dni miesiąca przez całą dobę. 7. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa (według obowiązujących norm PN - EN 228 dla benzyny bezołowiowej oraz norm PN EN 590:2010 dla oleju napędowego), a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1058). 8. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w miejscowości: Olsztyn oraz sieć stacji na terenie całego kraju umożliwiających zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa. 9. Rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego. Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. Każdorazowo do faktury VAT wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. 10. Wykonawca zapewni zamawiającemu bieżący monitoring transakcji na swoich stronach internetowych (data, miejsce, ilość, wartość paliwa) z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego i stanu licznika pojazdu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wydania zamawiającemu 33 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów oraz jednej karty na okaziciela niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do dnia 31.12.2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także gdy karta ulegnie zniszczeniu. 12. Karty paliwowe upoważniają zamawiającego do dokonywania bezgotówkowych transakcji na stacjach paliw honorujących karty paliwowe wykonawcy. 13. Na karcie paliwowej będą zakodowane następujące dane: nazwa użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, pojemność zbiornika określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, rodzaj paliwa. 14. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, stanu licznika pojazdu w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. 15. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. 16. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony zamawiającego, nie później niż w ciągu 10 dni od dnia zgłoszenia. 17. Wykonawca gwarantuje zamawiającemu na wszystkich swoich stacjach możliwość bezgotówkowego zakupu na podstawie wszystkich posiadanych kart środków czystości - do czyszczenia tapicerki, kokpitu, zapachów samochodowych, gąbek do szyb, ścierek, płynów do konserwacji itp. oraz materiałów eksploatacyjnych - olej silnikowy, żarówki, bezpieczniki, płyn do spryskiwaczy, środki odmrażające. 18. Specyfikacja samochodów służbowych zamawiającego, z wyszczególnieniem marek, numerów rejestracyjnych będzie stanowiła załącznik do umowy. 19. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 09132100-4, 09211100-2, 24316000-2, 24951311-8, 24959100-2, 24951100-6, 24960000-1, 39810000-3, 39811300-3, 39831500-1, 31531000-7, 31211300-1. 20. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 6 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach