Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn oraz jednostki organizacyjne

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 413 177 , fax. 438 413 680
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    ul. Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 438 413 177, fax. 438 413 680
    REGON: 73093474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn oraz jednostki organizacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn oraz jednostki organizacyjne 1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw paliw: ON, PB98 i Pb 95 oraz produktów pozapaliwowych tj. płynu Ad Blue dla potrzeb pojazdów, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn oraz jednostki organizacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń Zamawiającego w stacjach lub innych urządzeniach spełniających warunki techniczne jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. Dostawy odbywać się będą na terenie miasta Działoszyn a Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania przez cały okres obowiązywania umowy w każdym dniu tygodnia przez 24h na dobę. Wykonawca, który zaproponuje dostawy paliw w inny sposób (zgodny z w/w rozporządzeniem) niż stacja paliw zobowiązany jest do wykonania dostawy (na terenie Miasta Działoszyn) do 12 godzin od chwili zgłoszenia (pisemnie, telefonicznie, faxem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego zapotrzebowania (wskazany rodzaj paliwa i szacunkowa ilość), przy czym transport (w przypadku zastosowania przez wykonawcę sposobu tankowania innego niż za pomocą stacji paliw) i urządzenia umożliwiające tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. Wymaga się aby ilość wydanych paliw Wykonawca określał na podstawie własnych, legalizowanych urządzeń pomiarowych, oraz na podstawie własnego dokumentu pokwitowanego przez tankującego przedstawiciela Zamawiającego lub w innej formie zaproponowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego. 1.2. Przedmiot zamówienia dotyczy również dostaw paliw ON, dla potrzeb pojazdów służbowych będących własnością Miasta i Gminy Działoszyn odbywających podróże służbowe, Tankowanie odbywać się będzie do pojazdów Zamawiającego na terenie miasta Działoszyn. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do pojazdów służbowych Zamawiającego: -na stacji paliw (Wykonawca dysponuje stacją paliw zlokalizowaną na terenie miasta Działoszyn przy czym dysponowanie siecią stacji paliw rozumieć należy jako stacje paliw będące własnością Wykonawcy bądź operatorów z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy) - z zastosowaniem innych urządzeń (tankowanie na terenie miasta Działoszyn w przypadku gdy Wykonawca nie posiada stacji paliw na terenie miasta Działoszyn) spełniających warunki techniczne jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych (zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem Ministra Gospodarki) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania w każdym dniu tygodnia przez 24h na dobę. Wykonawca, który na terenie miasta Działoszyn zaproponuje dostawy paliw w inny sposób (zgodny z w/w rozporządzeniem) niż stacja paliw zobowiązany jest do dostawy paliw (na terenie Miasta Działoszyn) do 12 godzin od chwili zgłoszenia(pisemnie, telefonicznie, faxem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego zapotrzebowania przy czym transport i urządzenia umożliwiające tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. Wymaga się, aby Wykonawca ilość wydanych paliw określał na podstawie własnych, legalizowanych urządzeń pomiarowych oraz na podstawie własnego dokumentu pokwitowanego przez tankującego przedstawiciela Zamawiającego lub w innej formie zaproponowanej przez Wykonawcę. 1.3. Rodzaje i przewidywane zapotrzebowanie na paliwo i produkty pozapaliwowe objęte zamówieniem: Olej Napędowy ON 165.000 l Benzyna bezołowiowa 95 (Pb95) 6000 l Benzyna bezołowiowa 98 (Pb98) 300 l Produkt Ad Blue 300 l 1.4. Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych produktów, których dotyczy przedmiot zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo dostawy. 1.5. Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie do pojazdów i maszyn oraz kanistrów, dla których zostaną wydane karty paliwowe bądź równoważne dokumenty. 1.6. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość sprzedawanego paliwa zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, ustawie z dn. 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontroli jakości paliw, ustawie z dn. 25 sierpnia 2006r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych. 1.7. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi odpowiednie dokumenty dotyczące świadectwa jakości dostarczonych paliw. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania paliw właściwych dla aktualnego sezonu (paliwa letnie i zimowe) 1.9. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 14 dni od zawarcia umowy do wyposażenia Zamawiającego w karty bądź inną formę własnego dokumentu umożliwiającego bezgotówkowe tankowanie pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów, maszyn i urządzeń przekazanym przez Zamawiającego wraz z zawartą umową 1.10.1. Zamawiający wymaga, aby faktury za bezgotówkowe transakcje tankowania, wystawiane były przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu z terminem płatności 21 dni przy czym: - za okres od 01 do 15 dnia miesiąca – po 15 dniu miesiąca - za okres od 16 do ostatniego dnia miesiąca – po ostatnim dniu miesiąca 1.10.2. Płatności za wykonanie Przedmiotu Umowy realizowane będą przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury 1.11.1. Na potwierdzenie zrealizowanego przez Zamawiającego zakupu wydawane będą dowody wydania, . Dowód wydania zawiera m.in. następujące dane: - numer karty/dokumentu, na którą dokonywana była transakcja, - numer rejestracyjny samochodu, - ilość wydanego paliwa, - wartość wydanego paliwa, - data i godzina transakcji, 1.11.2.Wraz z fakturą Wykonawca dostarczy szczegółowe informacje(w formie załącznika do faktury) o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na karty. Załącznik do faktury zawierać będzie w szczególności: • nazwy zakupionych produktów, • numery kart/dokumentów, na które dokonano zakupów, • numery rejestracyjne pojazdów, • lokalizacje w której przeprowadzono transakcje, • daty transakcji, • ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług, • wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług), • ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług , • wartość poszczególnych transakcji brutto i ich sumę, • stan licznika pojazdu w momencie zakupu (o ile Zamawiający wymaga od swoich kierowców podawania stanu licznika pojazdu przy zakupie). 1.12. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz wymaganej przez Zamawiającego jakości paliw. - Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. - Ponoszenie odpowiedzialności za szkody, straty w materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia. - Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji dostaw, objętych umową. Realizacja zamówienia rozpocznie się z chwilą zawarcia umowy z przewidywanym zakończeniem do 31 grudnia 2023 roku 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3) ponosi odpowiedzialność za szkody w materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia. 4) jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji dostaw, objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach