Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla ZGK Sp. z o.o. w Ustce

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Wiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 144 811 , fax. 598 144 277
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Wiejska 7
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 144 811, fax. 598 144 277
    REGON: 77094893200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla ZGK Sp. z o.o. w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ustce w okresie 24-miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę olej napędowy (kod CPV: 09.13.41.00-8) w ilości szacunkowej 140 000 litrów. Podana w pkt. 3.2. wielkość zakupu oleju napędowego stanowi wartość szacunkową, określoną na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego, dotyczącej zapotrzebowania na olej stanowiący przedmiot zamówienia w okresie 24 miesięcy. Zamawiający przewiduje zakup oleju napędowego w ilości nie mniejszej niż 70% podanej wielkości, z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli w terminie trwania umowy nie zostanie wyczerpany wskazany procent zamówienia, to strony zawrą aneks do umowy przedłużający umowę o kolejne 12 miesięcy, a jeżeli wskazany procent umowy nie zostanie zrealizowany w terminie dodatkowym umowa wygasa bez prawa żądania przez Wykonawcę z tego tytułu żadnych roszczeń w tym odszkodowania i utraconych korzyści. 2. Szczegółowe warunki dostaw oleju napędowego: Zamawiający wymaga, aby olej napędowy dostarczany był sukcesywnie partiami, przynajmniej raz w miesiącu do siedziby Zamawiającego w Ustce przy ul. Wiejskiej 7 (stacja przenośna) po ok. 5 000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianej partii paliwa określonej powyżej, bez podania przyczyny; dostawy oleju do siedziby Zamawiającego będą realizowane na koszt Wykonawcy; zamówienie będzie składane telefonicznie, faksem lub e-mailem nie później, niż do godziny 9:00 dnia poprzedzającego dostawę; dostawy winny być realizowane nie później niż do godz.14:00 dnia następnego po złożeniu zamówienia; wraz z dostawą oleju Wykonawca dostarczał będzie aktualne świadectwo jakości potwierdzające parametry jakościowe dostarczanego paliwa lub kopię świadectwa dotyczącą dostarczanej partii paliwa; ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii z parametrami fizykochemicznymi zawartymi w warunkach technicznych wykazanych w przedstawionej ofercie będzie uznane za dostarczone niezgodnie z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji; do każdej dostawy Wykonawca dołączy dowód wydania, który określał będzie: pochodzenie oleju napędowego, objętość w litrach w temperaturze nalewu, gęstość paliwa i masę w kg w temperaturze nalewu, objętość w litrach w temperaturze +15ºC, gęstość paliwa i masę w kg w temperaturze +15ºC; Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania próbek paliwa w ilości pozwalającej na przekazanie go do uprawnionego laboratorium celem kontroli zgodności parametrów paliwa z dostarczonym świadectwem jakości oraz zobowiązuje Wykonawcę do każdorazowego zaplombowania pobranej próbki; do każdej dostawy paliwa należy załączyć świadectwo legalizacji węzła do autocysterny; celem potwierdzenia ceny zakupu paliwa, wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający cenę jednostkową oleju napędowego podana przez producenta paliw PKN ORLEN, opublikowaną na stronie http://www.orlen.pl/PL/dlabiznesu/hurtowecenypaliw/Strony/default.aspx; w przypadku awarii systemu magazynowo-wydawczego Zamawiającego, Wykonawca winien nieodpłatnie dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 8 godzin od zgłoszenia awarii, zbiornik na olej napędowy o pojemności min. 5 000 litrów na czas usunięcia awarii, nie dłuższy jednak niż 30 dni; olej napędowy w okresie od 15 listopada do końca lutego musi posiadać temperaturę zblokowania zimnego filtru (CFPP) – 20º C; Wykonawca zapewni paliwo silnikowe tj. olej napędowy ON spełniający kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.) oraz aktualnej normy PN-EN 590. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, ze wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważny”. Jeżeli przedmiot zamówienia opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2.oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach