Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2018 rok

GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 KRUPY, KRUPY
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 605211777, 605211777 , fax. 947166387
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    KRUPY 72
    76-150 KRUPY, woj. zachodniopomorskie
    tel. 605211777, 605211777, fax. 947166387
    REGON: 364588468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzup.gminadarlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2018 rok. 1) Część 1. (Zadanie I.) Sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku. Przedmiot zamówienia w swym zakresie obejmuje nieodpłatne dostarczenie Zamawiającemu na czas trwania umowy przenośnego urządzenia dozującego olej napędowy o pojemności 5000 l wyposażonego w dystrybutor umożliwiający tankowanie. Dostarczenie urządzenia dozującego olej napędowy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w miejscowości Krupy 72, 76-150 Darłowo nastąpi w terminie nie później niż 14 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowe terminy oraz ilości zamawianego oleju napędowego Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy drogą elektroniczną i telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie uprzedzić telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliw w dni robocze w godz. od 8:00 do 15:00. Wykonawca powinien dostarczać olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta paliwa lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowej dostawy w ilości od 3000 do 5000 litrów na telefoniczne i elektroniczne zgłoszenie takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze w godzinach od 7:30 do 14:30 w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy z wyłonionym wykonawcą. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami cząstkowymi. Zamówienie obejmuje następującą ilość paliwa: olej napędowy – do 60 000,00 litrów, 2) Część 2. (Zadanie II.) Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku realizowany będzie w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą ilość paliwa: benzyna bezołowiowa 95 – do 5 000,00 litrów, Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, co najmniej w godzinach 6:00 – 20:00 (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. Krupy 72 o więcej niż 8 km. Zakup paliw będzie się odbywał zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym zamówieniem, tj. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki dotyczy Zadania I i Zadania II.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty stanowiący zał. nr 1 do SIWZ; Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zał. Nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także oświadczenie (załącznik 2b), o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 niniejszej SIWZ w którym zamieszcza informacje o tych podmiotach oraz załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (uwaga – załącznik nr 5 składany wraz z ofertą) – formy dokumentów oryginały

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach