Nadleśnictwo Oleśnica Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 56400 Oleśnica, Ul. Spacerowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 140 001 , fax. 713 140 000
- Data zamieszczenia: 2018-12-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oleśnica Śląska
Ul. Spacerowa 3
56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 713 140 001, fax. 713 140 000
REGON: 93102404300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadajaca Osobowości Prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na 2019r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska. Zadanie podzielone jest na trzy części: 1. Dostawa oleju napędowego - 80 000 l 2. Dostawa oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa Oleśnica Śl. - 8 000 l 3. Dostawa gazu LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce - 2 300 l Pierwsza część dotyczy dostawy (tankowań) oleju napędowego dla pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na terenie miasta Oleśnica i pozostałych punktach dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie kraju. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego w stałych punktach dystrybucji. Tankowanie może odbywać się w dni robocze i ustawowo wolne od pracy w godzinach pracy punku Wykonawcy. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Druga część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa w Oleśnicy przy ul. Spacerowej 3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego oleju decyduje Zamawiający. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Trzecia część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy gazu płynnego LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego gazu płynnego LPG decyduje Zamawiający. Zamawiający posiada zbiornik o pojemności 2700 l, który należy napełnić w nie więcej niż 80%. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia przedmiotu umowy dla części pierwszej w oparciu o karty mikroprocesorowe spełniające rolę dokumentu WZ. Do dnia wydania kart strony umowy będą dokonywać rozliczeń w oparciu o dokumenty WZ. Zamawiający poda Wykonawcy dane konieczne do wydania karty. Każdorazowo wydanie karty po raz pierwszy z danymi osobowymi pracownika Zamawiającego oraz/lub danymi pojazdu traktowane będzie jako wydanie bezpłatne. Zamawiający akceptuje koszt wydania kart wymiennych na skutek zagubienia, kradzieży kart w kwocie nie wyższej niż 10 zł netto. 1) Zamawiający przewiduje redukcję ilości zamawianego paliwa do 30% ilości przedmiotu zamówienia, w sytuacji zmniejszenia ilości pojazdów, zbycia środków (ciągników), oraz w sytuacjach nadzwyczajnych, np. awaria. 2) W sytuacji przebywania pojazdów, maszyn poza terenem Nadleśnictwa, Zamawiający uprawniony jest do kupna oleju napędowego u innego Wykonawcy. 3)Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: odpowiednio dla oleju napędowego, oleju opałowego oraz gazu LPG, określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). a) olej napędowy (CN 2710 19 41) gęstość: 0,82–0,845 kg/dm3[4] wartość opałowa: 42–44 [MJ/kg] w stanie ciekłym, 3660–3830 kJ/m3 w przypadku mieszanki stechiometrycznej stała stechiometryczna paliwa: 14,5 kg powietrza/kg paliwa liczba cetanowa: 51-85 temperatura zapłonu: powyżej 55 °C zawartość wody: maksymalnie 200 mg/kg zawartość siarki: maksymalnie 10 mg/kg zawartość zanieczyszczeń: maksymalnie 24 mg/kg b) olej opałowy PN-C-99024:2011 parametr jednostka wartości Gęstość w temperaturze 15 st. C kg/m3 min.- max. 860 Skład frakcyjny do temperatury 250 st. C destyluje %(V/V) min. - max. 65 do temperatury 350 st. C destyluje %(V/V) min. 85 max. - Temperatura zapłonu st. C min. 56 max. - Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 st. C mm2/s min. - max. 6 Temperatura płynięcia st. C min. - max. -20 Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) %(m/m) min. - max. 0,3 Zawartość siarki %(m/m) min. - max. 0,1 Zawartość wody mg/kg min. - max. 200 Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg min. - max. 24 Pozostałość po spopielaniu %(m/m) min. - max. 0,01 Wartość opałowa (kaloryczność) MJ/kg min. 42,6 max. - Zawartość znacznika SY 124 mg/l min. 6 max. 9 Zawartość barwnika S Red 19 mg/l min. 6,3 max. – c) gaz LPG ma spełniać wymagania jakościowe określone w PN–C-96008:1998 tj.: zawartość węglowodorów, % (m/m) – C 3 nie mniej niż 90 wartość opałowa kJ/kg, nie mniej niż 45,64 gęstość w temperaturze 15,60 C, t/m3, nie mniej niż 0,495 prężność absolutna par, Mpa, w temp. 150 C, nie mniej niż 0,20 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; (dla wszystkich części) - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ważną, minimum na czas realizacji zamówienia, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz. 755). Warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną, ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-07-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-06-03 - Świadczenie usług odbioru energii elektrycznej wytworzonej z mikroinstalacji przy ul. Szwajcarskiej we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 23 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PODGÓRZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa energii elektrycznej dla WARR S.A. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROKU 2024
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa energii elektrycznej do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.
Dodano: 2023-04-18 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2023
Dodano: 2023-02-06