Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata 2021 i 2022

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 575 021 , fax. 52 3575021 w.236
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Poznańska 133
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 575 021, fax. 52 3575021 w.236
    REGON: 92363567000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspinowroclaw.binp.info/kppspinowroclaw/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata 2021 i 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: „Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata 2021 i 2022 ”. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - benzynę bezołowiową 95 w ilości do 3 021 litrów - oleju napędowego w ilości do 59 826 litrów W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo- gaśniczych. 2.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych niż podane ilości paliw gdyż są to ilości szacunkowe i przewidywane w zależności od potrzeb eksploatacyjnych pojazdów. W związku z ograniczeniem przez zamawiającego przedmiotu umowy, dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: 09132100-4 Benzyna bezołowiowa 09134100-8 Olej napędowy 3. Warunki zakupu paliwa: a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych, b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego 4. Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart do rozliczeń bezgotówkowych 5. Wykonawca wystawi karty uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju : 20 kart wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu oraz 2 karty na osoby wyznaczone przez Zamawiającego. Karty będą zabezpieczone poufnym kodem pin, przy czym ilość ta może ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego , 6. Dostawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Dostawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 7. Dostawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa w sieci stacji na terenie całego kraju. 8. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw oferenta z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie. 9. Dostawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca). UWAGA ! Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości operacyjnej pojazdów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu, odległość co najmniej jednej stacji paliw Wykonawcy od obiektów Komendy Powiatowej PSP w Inowrocławiu (ul. Poznańska 133 oraz ul. Marii Skłodowskiej-Curie 62) nie może być większa niż 5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach