Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN” sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej Część 1-2: Część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 220 000 litrów do zbiornika o pojemności 5 000 l. Część 2: sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych (flotowych) w ilości 14 000 litrów.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Mokra Prawa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 333 808 , fax. 468 334 668
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o.
    Mokra Prawa 30
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468 333 808, fax. 468 334 668
    REGON: 75005115200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN” sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej Część 1-2: Część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 220 000 litrów do zbiornika o pojemności 5 000 l. Część 2: sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych (flotowych) w ilości 14 000 litrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej, zamówienie składa się z 2 części, oznaczonych symbolami od 1 do 2: A. Część 1 przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla cz. 1 jest sukcesywna dostawa oleju napędowego ON dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej, spełniającego normę PN-EN-590 oraz normy jakościowe określone w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680), do zbiornika Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o., Mokra Prawa 30, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, w szacunkowej ilości 220 000 litrów. 2) Podana w ust. 1 ilość oleju napędowego jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego oleju napędowego o 20 % (dwadzieścia procent) w stosunku do wartości określonej w ust. 1 powyżej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie wielkości zamówienia określonej w ust. 1 powyżej nie wymaga zmiany Umowy. Złożenie przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy zamówienia o wielkości niższej niż wartość szacunkowa , określona w ust. 1 powyżej, lecz nie niższej niż 80% tej wartości określonej w ust. 1, nie rodzi dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych ani uprawnień po stronie Wykonawcy. a przede wszystkim roszczenia za o zapłatę za niezamówione paliwo. 3) Dostawy oleju napędowego odbywać się będą do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o., Mokra Prawa 30, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, specjalistycznymi zaplombowanymi autocysternami (każda komora pojazdu – cysterny) wyposażonymi w legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa. Urządzenie pomiarowe, w jakie wyposażona jest autocysterna, musi spełniać wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. – Prawo o miarach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 140 z późn. zm.). 4) Wykonawca powinien posiadać aktualną i ważną na czas obowiązywania umowy koncesję (decyzję wraz z warunkami jej udzielenia) na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). 5) Wykonawca powinien posiadać odpowiednie warunki, środki, wiedzę i doświadczenie konieczne do właściwego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany jest do ich wykonywania z należytą starannością, wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. 6) Wykonawca oświadczy, że sprzedawany olej napędowy będzie wysokiej jakości i będzie posiadał świadectwa jakości paliwa, poświadczone przez producenta paliwa lub atesty akredytowanego laboratorium (w języku polskim). Świadectwa będą powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nich numeru i daty dostawy lub wydania. 7) Wykonawca oświadczy także, że olej napędowy będzie spełniał wszelkie określone obowiązującymi przepisami normy oraz parametry określone Polską Normą PN-EN-590, z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i zimowym. 8) Dostawy oleju napędowego będą realizowane przez Wykonawcę jego środkami transportu na jego ryzyko i koszt do zbiornika Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o., Mokra Prawa 30, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, po otrzymaniu uprzedniego zamówienia od Zamawiającego. 9) Jednorazowe dostawy będą wykonywane na podstawie złożonych zamówień średnio 2 razy w miesiącu i będą obejmowały nie więcej niż 5 000 litrów (każda). 10) Szczegółowe terminy oraz ilości dostaw przedmiotu zamówienia będą podawane przez Zamawiającego na, w formie telefonicznego, faksowego lub mailowego zamówienia, przy czym dostawa winna zostać zrealizowana najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 11) Dostawy winny odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 14:00. 12) Każda dostawa zostanie uznana przez Zamawiającego za zrealizowaną dopiero z chwilą przepompowania oleju napędowego ON do zbiornika Zamawiającego i potwierdzenia przez niego ilości i rodzaju oleju wydrukiem z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny. 13) Załadunek zbiornika oleju napędowego ON nastąpi każdorazowo w obecności osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego. 14) Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika paliwa oleju napędowego, zostanie każdorazowo potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego. 15) Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny. 16) Przy każdej dostawie oleju napędowego Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu świadectwo jakości dostarczonego oleju. 17) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków transportu oleju napędowego. W szczególności olej napędowy będzie dostarczany w plombowanych zbiornikach (każda komora cysterny). 18) W razie stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia plomb, a także niedoręczenia przez Wykonawcę świadectwa jakości dostarczonego oleju napędowego, Zamawiający uprawniony będzie do odmowy jego odbioru. W przypadku odmowy odbioru Zamawiający może żądać według własnego wyboru dostarczenia oleju napędowego odpowiednio zaplombowanego wraz z świadectwem jakości w ciągu 48 godzin albo dokonać zakupu oleju od innego podmiotu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych za przekroczenie terminu pierwszej dostawy, której odmówiono odbioru i/lub za przekroczenie terminu nowej dostawy w razie skorzystania z tego uprawnienia. 19) Zamawiający ma przy każdej dostawie prawo do pobrania próbki oleju napędowego do badania jego jakości w obecności kierowcy Wykonawcy, w ilości do 2 litrów z każdej komory. 20) W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca może zostać obciążony kosztami jednego badania laboratoryjnego pobranych próbek w przypadku stwierdzenia właściwej jakości dostarczonego produktu. 21) Wykonawca ponosi koszt badań laboratoryjnych pobranych próbek każdorazowo w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu. 22) Zamawiający zobowiązuje się do zbadania pobranej próbki oleju napędowego w terminie 30 dni od daty jego odbioru. 23) W razie stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu, Zamawiający może żądać według własnego wyboru wymiany dostarczonego oleju napędowego na wolny od wad w ciągu 48 godzin albo dokonać zakupu od innego podmiotu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych za przekroczenie terminu pierwszej dostawy, której odmówiono odbioru i/lub za przekroczenie terminu na dokonanie wymiany w razie skorzystania z tego uprawnienia. 24) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego wynikające z wad paliwa, gdy ujawni się wada paliwa nie znana Zamawiającemu w chwili nabycia paliwa, przy czym odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje szkody będące bezpośrednim następstwem zaistnienia powyższej wady oraz Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powyższej szkodzie nie później niż w terminie 10 dni od jej wykrycia. 25) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. B. Część 2 przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla cz. 2 jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 [E5], przeznaczonej do tankowania pojazdów, sprzętu i urządzeń Zamawiającego, spełniającej normę PN-EN 228 oraz normy jakościowe w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) w ilości 14 000 litrów. 2) Podana w pkt. 1 ilość paliwa jest wartością szacunkową, Zamawiający zastrzega sobie w ramach realizacji umowy prawo do zmniejszenia ilości zamawianego paliwa o 20 % (dwadzieścia procent) w stosunku do wartości określonej w ust. 1 powyżej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie wielkości zamówienia określonej w ust. 1 powyżej nie wymaga zmiany Umowy. Złożenie przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy zamówienia o wielkości niższej niż wartość szacunkowa, określona w ust. 1 powyżej, lecz nie niższej niż 80 % tej wartości określonej w ust. 1, nie rodzi dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych ani uprawnień po stronie Wykonawcy a przede wszystkim roszczenia za zapłatę za niezamówione paliwo. 3) Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na następujących zasadach: a. tankowanie paliwa odbywać się będzie całodobowo na stacjach benzynowych Wykonawcy na terenie całego kraju, w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych, (flotowych). b. tankowanie paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów zamawiającego w przypadku kart wydanych na numer rejestracyjny pojazdu oraz w przypadku kart na okaziciela do kanistra służącego do zasilania urządzeń znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego przez wyznaczoną do tego osobę; c. Wykonawca zapewni stałą kontrolę właściwego wykorzystania karty przez jej dysponenta przez personel obsługujący stacje paliwowe i odmówi przyjęcia zapłaty kartą flotową w każdym przypadku niewłaściwego jej wykorzystania (tankowanie do innych zbiorników lub innych pojazdów niż wskazany w karcie wystawionej na numer rejestracyjny), oczekując od pobierającego paliwo uregulowania należności w inny sposób. d. w związku z koniecznością utrzymania pełnej gotowości pojazdów wykonujących pracę związane z utrzymaniem sprawności sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, wymagane jest żeby co najmniej jedna stacja paliw Wykonawcy znajdowała się nie dalej jak 5 kilometrów od siedziby Zamawiającego. Odległość od siedziby jest rozumiana jako trasa samochodowa mierzona za pomocą aplikacji Google Maps od adresu siedziby Zamawiającego do adresu stacji podanej w „Wykazie stacji dla cz. 2” (Zał. nr 5 do SIWZ). 4) Wykonawca wyda zamawiającemu następujące rodzaje kart paliwowych (flotowych): a. na nr rejestracyjny dla pojazdów samochodowych w ilości 3 szt. b. na okaziciela do pobierania paliwa do sprzętu w ilości 2 szt. 5) Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W takim wypadku wydanie kart paliwowych (flotowych) nastąpi bez dodatkowej opłaty. 6) Warunki dotyczące kart paliwowych (flotowych): a. karty będą służyć wyłącznie do zakupu benzyny bezołowiowej Pb 95 (E5) b. zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z wydaniem i obsługą kart w okresie realizacji umowy w tym także nie będzie ponosił kosztów w przypadku zagubienia lub zniszczenia karty c. karty będą zabezpieczone kodem identyfikacyjnym PIN d. karty zostaną wydane Zamawiającemu najpóźniej 14 dni od podpisania umowy e. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu otrzymania telefonicznego zgłoszenia o takim fakcie przez Zamawiającego f. realizacja zakupu paliwa za pomocą karty musi zawierać opcje podawania przez kierowcę tankowanego pojazdu stanu jego licznika przebiegu kilometrów z chwili tankowania g. termin ważności karty przez cały okres obowiązywania umowy tj. 24 miesiące 7) Wykonawca zapewni zamawiającemu całodobowy monitoring on-line poprzez spersonalizowaną stronę internetową aktualizowaną przynajmniej raz na dobę, umożliwiającą na bieżąco podgląd dokonanych transakcji, możliwość blokady zagubionych kart oraz zamawiania nowych, możliwość sporządzania raportów wg własnych kryteriów a także dostęp do faktur i informacji o aktualnych cenach. 8) Benzyna bezołowiowa Pb 95 musi spełniać wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r.(Dz. U. 2015, poz. 1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz normach PN-EN 228 9) Wykonawca oświadcza, że: a. posiada odpowiednie warunki, środki, wiedzę i doświadczenie konieczne do właściwego wykonania swoich obowiązków określonych w niniejszej umowie oraz zobowiązuje się do ich wykonywania z należytą starannością, wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, b. posiadania aktualną i ważną na czas obowiązywania umowy koncesję (decyzję wraz z warunkami jej udzielenia) na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.), zwaną dalej ,,Prawem energetycznym”, c. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla cz. 1 przedmiotu zamówienia: 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100), 2) dla cz. 2 przedmiotu zamówienia: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na jeden z poniższych rachunków bankowych Zamawiającego: PEKAO S.A I O/ w Skierniewicach, nr konta: 42 1240 3321 1111 0000 2854 0540 lub Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, nr konta: 27 9297 0005 0175 0745 2010 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na: Sukcesywną dostawę paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN” sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej cz.1 i/lub cz. 2*” - nr sprawy: 02/ZP/2020.” (* należy podać numer części) 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy składać jako kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. 8. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego. 9. W przypadku złożenia wadium przez Wykonawcę w formie gwarancji/poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w szczególności następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer sprawy zamówienia nadany przez Zamawiającego, c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d) kwotę gwarancji/poręczenia, e) termin ważności gwarancji/poręczenia, f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu co najmniej jednej z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, g) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. 10. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 11. Zaleca się, aby z treści gwarancji/poręczenia wynikało, że: a) gwarancja/poręczenie jest wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla cz. 1 i 2 : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną i ważną na czas obowiązywania umowy koncesję (decyzję wraz z warunkami jej udzielenia) na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie przepisów Prawa energetycznego, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla cz. 1 i 2 przedmiotu zamówienia: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej. 5. Składana oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1. Dla części 1 przedmiotu zamówienia: 1) Formularz ofertowy dla cz. 1, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ – złożony w formie oryginału; 2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – złożone w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo(a)/upoważnienie(a) (jeżeli dotyczy/ą) – złożone w formie oryginału lub w uwierzytelnionej przez notariusza kopii; 5) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) – sporządzone według wzoru stanowiącego nr 8 do SIWZ – złożone w formie oryginału; 6) Dokument wadialny, potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna (poręczenia/gwarancje) – złożony w formie oryginału. 5.2. Dla części 2 przedmiotu zamówienia: 1) Formularz ofertowy dla cz. 2 , sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.2 do SIWZ – złożony w formie oryginału; 2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – złożone w formie oryginału; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – złożone w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo(a)/upoważnienie(a) (jeżeli dotyczy/ą) – złożone w formie oryginału lub w uwierzytelnionej przez notariusza kopii; 5) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) – sporządzone według wzoru stanowiącego nr 8 do SIWZ – złożone w formie oryginału; 6) Dokument wadialny, potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna (poręczenia/gwarancje) – złożony w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach