ZOZ Szpital Rehabilitacyjny MSWiA w Górznie ogłasza przetarg
- Adres: 64-120 Krzemieniewo, Górzno 63
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5369453 , fax. 065 5369452
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZOZ Szpital Rehabilitacyjny MSWiA w Górznie
Górzno 63 63
64-120 Krzemieniewo, woj. wielkopolskie
tel. 065 5369453, fax. 065 5369452
REGON: 41104954800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZOZ Szpital Rehabilitacyjny MSWiA w Górznie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa OWOCÓW I WARZYW dla ZOZ Szpitala Rehabilitacyjnego MSWiA w Górznie w okresie 07.05.2009 r. do 31.07.2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http:/www.bip.rehabilitacjadzieci.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.1. W niniejszym postępowaniu przewidziano wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczen
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 6 według formuły (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 2.7. Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 2.8. Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami podmiotu gospodarczego lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 2.9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać6.7 warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć6.8 dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 6 niniejszej SIWZ. 2.10 Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.11 Zaleca się by Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2.12 Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.13 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić 2.14 Zamawiającemu stosowną umowę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rehabilitacjadzieci.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE (Nr rejestru Ż/05/16)
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa kiszonek, warzyw i owoców mrożonych oraz warzyw konserwowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Dodano: 2015-10-28 - Sukcesywna dostawa mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2015-02-10 - Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2014
Dodano: 2014-05-20 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE (Nr rejestru Ż/09/14)
Dodano: 2014-03-28 - Sukcesywna dostawa mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa produktów spożywczych - produktów finalnych do badań żywieniowo - klinicznych do budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul. Wojska Polskiego 31 w Poznaniu Uniwersytetu Przyrodniczego - liczba części: 15
Dodano: 2013-08-30 - Sukcesywna dostawa mrożonek owocowo-warzywnych i mącznych do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2013-03-06 - Dostawa do siedziby zamawiającego mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych
Dodano: 2011-04-11 - Warzywa i owoce
Dodano: 2010-06-22