Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa opału- pelletu do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych

Gmina Lipie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-165 Lipie, Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343188033
  • Data zamieszczenia: 2022-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipie
    Częstochowska
    42-165 Lipie, woj. śląskie
    tel. 343188033
    REGON: 151398304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.lipie.akcessnet.net/index.php?idg=1&id=1&x=1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa opału- pelletu do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pelletu do budynku Urzędu Gminy przy ul. Częstochowskiej 29 w Lipiu, w ilości 25 ton do silosu o objętości 26,2 m³. Pellet będzie dostarczany luzem cysterną z opróżnieniem pneumatycznym. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 10 ton jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Dostawy pelletu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lipiu przy ul. Częstochowskiej 31 w Lipiu w ilości 80 ton do dwóch silosów o objętości 24 m³. Pellet będzie dostarczany luzem cysterną z opróżnieniem pneumatycznym. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 10 ton jednorazowo, w zależności od potrzeb ZamawiającegoDostawy pelletu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Parzymiechach przy ul. Parkowej 2 w Parzymiechach w ilości 50 ton do składu opału o objętości 30 m³. Pellet będzie dostarczany luzem cysterną z opróżnieniem pneumatycznym do dwóch komór składu opału. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 10 ton jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Dostawy pelletu do budynku Świetlicy wiejskiej w Parzymiechach przy ul. Częstochowskiej 7 w Parzymiechach w ilości 15 ton do składu opału. Pellet będzie dostarczany luzem cysterną z opróżnieniem pneumatycznym do dwóch komór składu opału. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 10 ton jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Dostawa pelletu do budynku Świetlicy wiejskiej w Albertowie 43 w ilości 5 ton do składu opału. Pellet będzie dostarczany w workach od 15 kg do 20 kg. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 1 tony jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Dostawa pelletu do budynku Świetlicy wiejskiej w Wapienniku, ul. Główna 68 w ilości 5 ton do składu opału. Pellet będzie dostarczany w workach od 15 kg do 20 kg. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 1 tony jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Dostawa pelletu do budynku Świetlicy wiejskiej w Szyszkowie 52 A w ilości 10 ton do składu opału. Pellet będzie dostarczany w workach od 15 kg do 20 kg. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 1 tony jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniub) spełniają warunki udziału w postępowaniu , o ile zostały one określone.6.1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.6.1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.6.1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.6.1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienia na dostawę pelletu o wielkości 5 ton.6.2. Podstawy wykluczenia.6.2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.6.3. Samooczyszczenie.6.3.1. W okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2, 5 i ustawy Pzp, Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1) Naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;2) Wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w ty organami ścigania lub Zamawiającym;3) Podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,b) zreorganizował personel,c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji i standardów.6.3.2. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach