Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 85 000 litrów do kotłowni w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Gzy

Gmina Gzy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy, Gzy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 913 122, , fax. 236 913 167
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gzy
    Gzy 9
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 236 913 122, , fax. 236 913 167
    REGON: 13037811400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 85 000 litrów do kotłowni w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Gzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne(dostawy w częściach na zamówienie) dostawy oleju opałowego do kotłowni w sezonie grzewczym 2020/2021r. w ilości około 85 000 litrów do niżej wymienionych obiektów: 1) Budynek użyteczności publicznej Gzy 59(- Hala Sportowa, Biblioteka Gminna, budynek Szkoły), Gzy 59, 06-126 Gzy, w ilości ok. 55 000 litrów (4 zbiorniki o pojemności 2000 l każdy); 2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie Włościańskim 25, 06-126 Gzy, w ilości ok. 25 000 litrów (3 zbiorniki pojemności po 2000 l każdy) 3) Budynek Urzędu Gminy, Gzy 8 (Świetlica), 06-126 Gzy w ilości ok. 5000 l ( 1 zbiornik o pojemności 900 l ).Podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Może ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu min. warunków atmosferycznych ( łagodna zima), czy też innych okoliczności związanych z sytuacją losową, niemożliwą do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Zakłada się, że dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 2. Dostarczony olej powinien posiadać następujące parametry określone w obowiązującej normie jakościowej PN-1 C-96024:2011 dla L1.3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości oleju opałowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek do badań laboratoryjnych przez upoważnianych przedstawicieli. Zakres badań określa norma podana w pkt 2 (wyżej). Koszty związane z pobraniem próbek oraz przeprowadzeniem badań będą obciążały Wykonawcę, jeżeli wyniki tych analiz potwierdzą, że dostarczony olej nie spełnia wymagań powyższej normy. W przeciwnym wypadku koszty te ponosi Zamawiający. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego i złożonym zamówieniem przez Zamawiającego. Zamówienie będzie składane telefonicznie lub pocztą elektroniczną i będzie określać każdorazowo ilość i miejsce dostawy zamawianego oleju. Dostawy będą realizowane maksymalnie w ciągu do 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez wyznaczonego przedstawiciela Gminy, chyba że Zamawiający inny późniejszy termin. 5. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. Autocysterna wyposażona powinna być w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary –litr. Autocysterna musi być posiadać urządzenia posiadające ważne cechy legalizacyjne, wskazujące dokładna ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze 15 °C. Urządzenia muszą posiadać świadectwa legalizacyjne wydane przez Urząd Miar i Wag. 6. Dostawy oleju będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC .7. Zamawiający nie określa minimalnej jednorazowej dostawy.8. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oleju opałowego Zamawiającemu, załadunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, rozładunek oleju. 9. Realizacja zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu.10. Z uwagi na możliwość zmian bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 10, w tym: żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 12. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości i jakości przywiezionego oleju.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilości przywiezionego oleju, jak również do dokonania badania jakości przywiezionego oleju.14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.15. Wykonawca zrealizuje sprzedaż wraz z transportem zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Zakupiony olej jest wyłącznie użytkowany w celach grzewczych w kotłowniach Gminy Gzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz złożą oświadczenie- załącznik nr 2 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty , wzór oświadczenia o przynależności bądź nie do grupy kapitałowej, wzór informacji o podwykonawcach , wzór zobowiązania podmiotów trzecich, oświadczenie w zakresie obowiązków informacyjnych RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach