Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie.

Gmina Kobiele Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-524 Kobiele Wielkie, ul. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 6814412 , fax. 0-44 6810593
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiele Wielkie
    ul. Reymonta 79
    97-524 Kobiele Wielkie, woj. łódzkie
    tel. 0-44 6814412, fax. 0-44 6810593
    REGON: 59064803700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie oleju opałowego lekkiego spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 o parametrach nie gorszych niż określone poniżej: • Gęstość w temp. 150C (nie wyższa niż) 860 [kg/m3] • Lepkość kinematyczna w temp. 200C (nie większa niż) 6,00 [mm2/s] • Temperatura płynięcia (nie wyższa niż) – (minus) 20 [0C] • Temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 56 [0C] • Zawartość siarki (nie więcej niż) 0,10 [% m/m] • Wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42,6 [MJ/kg] • Barwa czerwona . Olej opałowy tankowany będzie do zbiorników zlokalizowanych w: • budynku Urzędu Gminy Kobiele Wielkie. Szacunkowe zapotrzebowanie: 50.000,00 litrów. • budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w Kobielach Wielkich. Szacunkowe zapotrzebowanie: 60.000,00 litrów. • budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobielach Wielkich. Szacunkowe zapotrzebowanie: 14.000,00 litrów. • budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kobielach Wielkich. Szacunkowe zapotrzebowanie: 16.000,00 litrów. Zamawiający wymaga odrębnych faktur dla każdej ze wskazanych powyżej lokalizacji tj. 1) dla dostaw do budynku Urzędu Gminy Nabywca/Odbiorca Gmina Kobiele Wielkie 97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79 NIP: 772-225-97-51 2) dla dostaw do budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w Kobielach Wielkich Nabywca/Odbiorca Gmina Kobiele Wielkie/Publiczna Szkoła Podstawowa w Kobielach Wielkich 97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79 NIP: 772-225-97-51 3) dla dostaw do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Nabywca/Odbiorca Gminna Biblioteka Publiczna 97-524 Kobiele Wielkie ul. Szkolna 1 NIP: 772-223-48-38 4) dla dostaw do budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu Nabywca/Odbiorca Gminny Ośrodek Kultury i Sportu 97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 75 NIP: 772-223-48-34 Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 660 ze zm.). Realizacja zamówienia następować będzie każdorazowo na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień częściowych (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon), określających zapotrzebowanie na ilość oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówiony olej opałowy na własny koszt maksymalnie w ciągu 72 godzin od daty złożenia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail, fax, telefon). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej. Olej napędowy tankowany będzie do zbiornika o pojemności 2000 litrów zlokalizowanego w Kobielach Wielkich przy ul. Reymonta 5. Szacunkowe zapotrzebowanie 40.000 litrów. Zamawiający wymaga odrębnych faktur dla każdego ze wskazanych powyżej odbiorców tj. 5) dostawy dla Gminy Kobiele Wielkie Nabywca/Odbiorca Gmina Kobiele Wielkie 97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79 NIP: 772-225-97-51 6) dostawy dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Nabywca/Odbiorca Zakład Gospodarki Komunalnej w Kobielach Wielkich 97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 5 NIP: 772-212-34-02 Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 660 ze zm.). Realizacja zamówienia następować będzie każdorazowo na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień częściowych (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon), określających zapotrzebowanie na ilość oleju napędowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówiony olej napędowy na własny koszt maksymalnie w ciągu 72 godzin od daty złożenia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail, fax, telefon). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy Części 1 oraz Części 2 zamówienia: Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. Wykonawca, który wykaże iż posiada aktualną na dzień złożenia oferty koncesję na obrót paliwami ciekłymi – wymagana na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020r poz. 833 ze zm). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty,o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca, w terminie3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego,przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe.Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach