Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA CELE GRZEWCZE DLA OBIEKTÓW ZAMAWIAJACEGO NA LATA 2020-2022

Urząd Gminy Kiszkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-280 Kiszkowo, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 297 019 , fax. 614 297 011
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kiszkowo
    ul. Szkolna 2
    62-280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 297 019, fax. 614 297 011
    REGON: 53848400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA CELE GRZEWCZE DLA OBIEKTÓW ZAMAWIAJACEGO NA LATA 2020-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: dostawa 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej do 144 000,00 litrów, spełniające wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 do zbiorników znajdujących się w obiektach Zamawiającego w latach 2020-2022. 3. Klasyfikacja – Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5 4. Zamawiana łączna ilość oleju opałowego stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i może ulec zmianie. 5. Wielkość dostawy sukcesywnej, a co za tym idzie docelowej, uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych (łagodna zima) i może być mniejsza niż ilości wskazana w ust. 2 niniejszego rozdziału. W przypadku zamówienia mniejszej ilości oleju opałowego niż wskazane w ust. 2, dostawcy nie będzie przysługiwało prawo do dochodzenia z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń, w tym odszkodowawczych. 6. Wymagane minimalne parametry dostarczonego oleju opałowego: a) wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg b) zawartość siarki % m/m maksimum 0,1 c) zawartość wody – mg/kg maksimum 200 d) barwa - czerwona e) zawartość zanieczyszczenia stałych maksimum 24 mg/kg f) temperatura płynięcia °C maksimum (-) 20 g) temperatura referencyjna dostawy 15°C Olej opałowy musi być zgodny z normą: PN-C-96024:2011 7. Rozliczenie dostaw oleju opałowego następować będzie przy uwzględnieniu współczynnika przeliczenia objętości ilości wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturę referencyjną. 8. Warunki dostawy: A) Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualne świadectwo jakości na dostarczany olej opałowy i aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Urząd Miar. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek z dostawy celem kontroli jakości dostarczanego oleju i przekazania ich do analizy zgodności z wymaganiami Polskiej Normy. B) Ubezpieczenie, załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej sprzedaży oleju. C) Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie 48 godzin od zgłoszenia Zamawiającego (forma telefoniczna, mailowa, faksem) w ilości określonej przez Zamawiającego. D) Realizacja dostawy przez Wykonawcę nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. E) Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników wraz z wskazaniem dostarczonej ilości oleju. F) Płatność następować będzie za każdą dostawę na podstawie faktury VAT wystawionej dla poszczególnych kotłowni, do których realizowane będą dostawy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, przelewem na wskazany w umowie rachunek dostawcy. Do faktury każdej dostawy Wykonawca obowiązany jest załączyć świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne dostarczonego oleju opałowego, dokument potwierdzający odbiór oleju przez osobę upoważnioną oraz wydruk ceny oleju opałowego na dzień dostawy ze strony internetowej tego samego producenta, u którego Wykonawca się zaopatruje, i którego paliwo zobowiązał się dostarczać w ofercie przetargowej, z podaniem adresu internetowego skąd pochodzi wydruk. 9. Termin dostawy oleju do kotłowni Zamawiającego będzie odbywał się etapami w latach 2020-2022, według zapotrzebowania zgłaszanego telefonicznie do Wykonawcy przez przedstawiciela zamawiającego. 10. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Olej będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących norm regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych, w tym przez osobowy posiadające wymagane przepisami uprawnienia. 12. Odbiór oleju odbywać się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 13. Obiekty Zamawiającego, do których dostarczany będzie olej opałowy: a) Szkoła Podstawowa w Kiszkowie (budynek dawnego Gimnazjum), ul. Szkolna 21 b) Hala Sportowo -Widowiskowa ul. Polna 33 c) Budynek OSP ul. Pobiedziska 2B d) Szkoła Podstawowa w Łagiewnikach Kościelnych, Łagiewniki Kościelne 14 e) Świetlica wiejska w Łagiewnikach Kościelnych 39A 14. Rozliczenie każdego tankowania oleju do celów grzewczych odbywać się będzie w oparciu o ilość rzeczywiście zatankowanego oleju do celów grzewczych 15. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. Przez wniesienie na rachunek bankowy zamawiającego rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 3.1 Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3.3 Gwarancjach bankowych. 3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych. 3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy Gniezno O/Kiszkowo Nr 48 9065 0006 0050 0500 0273 0025 z dopiskiem: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA CELE GRZEWCZE DLA OBIEKTÓW ZAMAWIAJACEGO NA LATA 2020-2022 4. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że posiada uprawnienia, tj. aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) obowiązującą przez cały okres realizowania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń składanych przez każdego wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (formularzem ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ) każdy wykonawca winien złożyć aktualne na dzień składania ofert: a) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (w tym również podwykonawców będących jednocześnie podmiotami, na których zasoby wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – załącznik nr 6. d) parafowana umowa – załącznik nr 5 e) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie- jeżeli dotyczy, f) Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy. 6. Każdy Wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach