Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-550 Szreńsk, Plac Kanoniczny 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6534120 , fax. 023 6534120
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Kanoniczny 10 10
    06-550 Szreńsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6534120, fax. 023 6534120
    REGON: 00054438400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszrensk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, w łącznej ilości 85 000 litrów (osiemdziesiąt pięć tysięcy litrów) na sezon grzewczy 2009/2010 do: 1. Gminnego Ośrodka Kultury w Szreńsku 2. Gminnego Ośrodka Zdrowia w Szreńsku 3. Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku 4. Szkoły Podstawowej w Miączynie Małym. 2) Pojemność zbiorników na olej w poszczególnych obiektach: 1. Gminnego Ośrodka Kultury w Szreńsku 6 000 l 2. Gminnego Ośrodka Zdrowia w Szreńsku 4 000 l 3. Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku 20 000 l 4. Szkoły Podstawowej w Miączynie Małym 3 000 l 3) Dostarczony olej opałowy musi posiadać następujące parametry minimalne: a) Wartość opałowa - min. 42 MJ/kg, b) Temperatura płynięcia- max - 20oC c) Temperatura zapłonu - min. 56 oC, d) Gęstość w temperaturze max 15 oC,- 860kg/m3 e) Lepkość kinetyczna w 20 0C max- 6,00 mm2/s f) Skład frakcyjny do 2500C max 65%(V/V) g) Skład frakcyjny do 350 0C min 85 % (V/V) h) Pozostałości po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max 0,3%(m/m) i) Pozostałości po spopieleniu max 0,01% (m/m) j) Zawartość siarki max 0,20% (m/m) k) Zawartość wody max.200mg/kg l) Zawartość zanieczyszczeń stałych max 24mg/kg m) Kolor- czerwony 4) Wykonawca dostarczy olej specjalistycznym transportem wyposażonym sprzęt do pomiaru spuszczanego oleju z aktualnym świadectwem legalizacji. 5) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego dokumentu potwierdzającego pochodzenie i jakość dostarczonego oleju opałowego. 6) Wielkości jednorazowej partii określana będzie w przybliżeniu i zgłaszana przez Zamawiającego telefonicznie. Dostawa odbywać się będzie w czasie 72 godzin w dni robocze w godz 8.00-.15.00 (oprócz sobót) od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; aktualna koncesja stwierdzająca posiadanie uprawnień na obrót paliwami płynnymi; świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne przedstawiające parametry dostarczanego paliwa na zamawiany produkt do każdej dostawy; oświadczenie gwarancji dostaw- załącznik nr 3; wykaz co najmniej 2 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -dostaw wykonanych w tym okresie, opowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4; zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrensk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach