Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie w roku 2020

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-430 Sońsk, ul. Ciechanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 713 031 , fax. 236 713 031
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
    ul. Ciechanowska
    06-430 Sońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 713 031, fax. 236 713 031
    REGON: 86187700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła ponadgimnazjalna/ponadpodstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie w roku 2020. Dostawa realizowana musi być za pomocą autocysterny wyposażonej w urządzenia do przeładunku materiałów niebezpiecznych na odległość co najmniej 30 m i legalizowany przepływomierz, okresowo, według żądanej przez Zamawiającego ilości, najpóźniej czwartego dnia roboczego od telefonicznego zgłoszenia zamówienia. 2. Szacunkowa ilość oleju opałowego jaką Zamawiający zamierza zakupić w czasie trwania umowy (w roku 2020) wynosi 130.000 litrów. 3. Ilość oleju określona przez Zamawiającego ma charakter szacunkowy, jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia oleju w podanej ilości. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, zastrzega się możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i będą to wahania rzędu 20% (zmniejszenie lub zwiększenie - prawo opcji). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej niż przewidywana ilość oleju. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupiony olej. 4. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności dostawę do Zamawiającego powtarzających się okresowo, zgodnie z wyborem Zamawiającego, określonych ilości oleju opałowego lekkiego (w ilościach od 4 – 5tyś. litrów do 20 -25 tyś litrów jednorazowo). 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej niżej podane parametry jakościowe: Gęstość w 15ºC, max, kg/m3 860 Wartość opałowa, min, MJ/kg 42,6 Temperatura zapłonu, min, ºC 56-65 Temperatura płynięcia, max, °C -20 Zawartość siarki, max, % ( m/m ) 0,10 Barwa Czerwona Zawartość zanieczyszczeń stałych, mg/kg (max) 6,50. 6. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, odpowiadać pod względem jakościowym PN przenoszącym europejskie normy zharmonizowane oraz musi posiadać wymagane przepisami aprobaty, atesty i certyfikaty. 7. Wykonawca do każdej partii dostarczonego do Zamawiającego towaru załączy świadectwo jakości wystawione przez producenta oleju opałowego lekkiego. Zamawiający traktować to będzie jako deklarację ze strony Wykonawcy iż dostarczony towar odpowiada zawartym tam parametrom. 8. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, łącznie z dokonaniem wizji lokalnej celem rozpoznania sposobu realizacji zamówienia. 9. Wykonawca dostarczy olej opałowy w godzinach 8:00 – 14:00, w czasie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania jakości każdej z poszczególnych dostaw i w razie uzasadnionego zakwestionowania jej jakości, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwej dostawy w ciągu dwóch dni oraz usunięcia na własny koszt szkód wynikających z tego tytułu. 11. Na każde żądanie Zamawiającego zostaną pobrane próbki bezpośrednio ze wszystkich komór cysterny przed ich zlaniem do zbiorników Zamawiającego, w pojemniki dostarczone przez Wykonawcę, a następnie zostaną zaplombowane w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca).Podstawą reklamacji jakości będzie badanie tych próbek. Koszty badań poniesie: 1) Wykonawca, gdy badana próbka nie będzie spełniać wymagań jakości, 2) Zamawiający, gdy badana próbka będzie spełniać wymagania jakości. 12. Czas dostawy Wykonawca określi w ofercie (formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w złożonych ofertach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy - podpisania oferty (pełnomocnictwo/a - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach